Ketju ihmettelyille

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Re: Ketju ihmettelyille

ViestiKirjoittaja Vieras » 09.03.2026 14:24

Setan toimintaan mukaan lähtemättömyys ei kerro henkilön homovastaisuudesta/myönteisyydestä mitään. Olisi kyllä hyvä saada mediaan juttuja tästä asiasta kun kansan syvät rivit tuntuvat edelleen olevan sitä mieltä että se kertoo. No ehkä pikkuhiljaa.
Vieras

ViestiKirjoittaja Mea » 09.03.2026 14:29

Yritäpä saada joku helluntailainen käyttämään sateenkaarikassia. Voi olla ettei onnistu, ja voi olla että se liittyy henkilön homovastaisuuteen.
Mea

ViestiKirjoittaja Vieras » 09.03.2026 15:13

Meinaat että hellarit ovat noin muuten setan ideologian puolella? Tuskin ovat.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 09.03.2026 20:25

Olen uskovainen ja minulla on lesbokavereita, joista pidän ja joita arvostan. En silti koskaan pitäisi ylläni mitään prideen liittyvää tai sateenkaaritunnuksia. Enkä vaatisi kavereitani pitämään Jeesus-paitaa.
Vieras

ViestiKirjoittaja M.Z » 09.03.2026 21:18

Valitettavasti tämä kohu tuntuu jälleen kerran todistavan kuinka suvaitsemattomia nuo ns. "suvaitsevaiset" ovat.

Kovasti korostetaan sitä kuinka jokainen on arvokas juuri sellaisena kuin hän on, mutta auta armias jos kehtaat sanoa että et halua kantaa sateenkaaritunnuksia. Miksi samalla tavalla ei tivata niiltä muilta pelaajilta miksi he halusivat pukea ne paidat päälleen, miksi eivät halunneet ottaa tavallista kotipelipaitaa jne...

Ja juu, minulla ei ole mitään homoseksuaaleja, transihmisiä yms. vastaan kunhan minua ei vaadita osallistumaan.
Elä ja anna toistenkin elää.
Ja tästä huolimatta minäkään en vapaaehtoisesti kanna mitään sateenkaaritunnuksia, sillä valitettavasti kyseisen tunnuksen nimissä on tehty niin paljon politiikkaa, että se alkaa vähitellen olla ihan yhtä selvä kannanotto jonkun tietyn asian puolesta ja samalla syystä tai toisesta eri tavalla ajattelevia vastaan kuin joku KKK porukan valkoinen huppukin.
Minä yritän tulla toimeen kaikkien kanssa, niin kauan kun se porukka on omalta osaltaan valmis suvaitsemaan erilaisuutta ja erilaisia mielipiteitä. Siis muutakin erilaisuutta ja mielipiteitä kuin ne "yleisesti hyväksytyt ja oikeat" mielipiteet ja tavat olla erilainen.
M.Z

Edellinen

Paluu Rekisteröimättömät