Kirjoittaja M.Z » 09.03.2026 21:18
Valitettavasti tämä kohu tuntuu jälleen kerran todistavan kuinka suvaitsemattomia nuo ns. "suvaitsevaiset" ovat.
Kovasti korostetaan sitä kuinka jokainen on arvokas juuri sellaisena kuin hän on, mutta auta armias jos kehtaat sanoa että et halua kantaa sateenkaaritunnuksia. Miksi samalla tavalla ei tivata niiltä muilta pelaajilta miksi he halusivat pukea ne paidat päälleen, miksi eivät halunneet ottaa tavallista kotipelipaitaa jne...
Ja juu, minulla ei ole mitään homoseksuaaleja, transihmisiä yms. vastaan kunhan minua ei vaadita osallistumaan.
Elä ja anna toistenkin elää.
Ja tästä huolimatta minäkään en vapaaehtoisesti kanna mitään sateenkaaritunnuksia, sillä valitettavasti kyseisen tunnuksen nimissä on tehty niin paljon politiikkaa, että se alkaa vähitellen olla ihan yhtä selvä kannanotto jonkun tietyn asian puolesta ja samalla syystä tai toisesta eri tavalla ajattelevia vastaan kuin joku KKK porukan valkoinen huppukin.
Minä yritän tulla toimeen kaikkien kanssa, niin kauan kun se porukka on omalta osaltaan valmis suvaitsemaan erilaisuutta ja erilaisia mielipiteitä. Siis muutakin erilaisuutta ja mielipiteitä kuin ne "yleisesti hyväksytyt ja oikeat" mielipiteet ja tavat olla erilainen.