Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Avokaado kirjoitti:Ihan vähän ihmettelen romaninaista, joka kauppakeskuksen parkkihallissa pysäytti mut ja kysyi, voisinko auttaa häntä ja antaa10 euroa, että hän saa ostettua perunoita ja maitoa. Juu, en antanut. Hän oli pukeutunut minkkiturkkiin ja kainalossa hän kantoi pientä koiraa, joten tuskin hän oli pikkurahan puutteessa. Ennemmin pidin häntä aika röyhkeänä.

Valkosipulisilakka kirjoitti:Minä käytän lihaa varmaan keskivertoa vähemmän enkä ole mikään vannoutunut lihansyöjä. En silti oikein innostu näistä julkisyhteisöjen lihanvähennystalkoista. Minulle kotimaisuus on ainakin arvona tärkeä, eli mieluummin kotimaista lihaa kuin ulkomailta tuotettua soijaa. Kasviksille kyllä peukku. Itse kierrän kaukaa kaura- ja soijamaidot, mielestäni ne ovat ihan turhan prosessoitua tavaraa. Mainittakoon, että olen viime aikoina itse ostanut Koivulan tilan maitoa, jonka pitäisi olla käsittelemätöntä ja pastöroimatonta. Sitä juottaisin lapsillekin mieluummin kuin "kauranliotusvettä".
Hetuli kirjoitti:Täytyykö olla joko tai eli vaikka kastike joko jauhelihasta tai soijarouheesta vai voisiko olla jauhelihakastike, jossa lihan määrää on vähennetty ja lisätty kasviksia tai juureksia mukaan kastikkeeseen.
Vieras kirjoitti:Mikä on pavun maku? Papuja kun on niin paljon erilaisia.
Tiibetinhelmi kirjoitti:Jätin lihan pois vuonna 1982 enkä ole kertaakaan syönyt mitään lihan korvikkeita.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa