Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Umac kirjoitti:Mulla Call insider, se auttaa lennättämään helposti estolle, kyllä.
aunet kirjoitti:Ihmettelen vaan, mitä kaikkea ihmisille voidaan myydä. Näin mainoksen nenäsuihkeesta, joka on siis merivettä. Sadan euron litrahintaan myydään merivettä? Siis suolaa ja vettä. Suomen hanoista tulee puhtaampaa vettä kuin yksikään "meri" on ja suola on käytännössä ilmaista. Eikun pulloon vaan ja sumuttelemaan.
aunet kirjoitti:Ihmettelen vaan, mitä kaikkea ihmisille voidaan myydä. Näin mainoksen nenäsuihkeesta, joka on siis merivettä. Sadan euron litrahintaan myydään merivettä? Siis suolaa ja vettä. Suomen hanoista tulee puhtaampaa vettä kuin yksikään "meri" on ja suola on käytännössä ilmaista. Eikun pulloon vaan ja sumuttelemaan.
tuhti kirjoitti:aunet kirjoitti:Ihmettelen vaan, mitä kaikkea ihmisille voidaan myydä. Näin mainoksen nenäsuihkeesta, joka on siis merivettä. Sadan euron litrahintaan myydään merivettä? Siis suolaa ja vettä. Suomen hanoista tulee puhtaampaa vettä kuin yksikään "meri" on ja suola on käytännössä ilmaista. Eikun pulloon vaan ja sumuttelemaan.
Käytännössä se on varmaan 0,9% fysiologista keittosuolaa mutta myyntikikaksi on jostain keksitty tuo meriMyytiinhän jossain vaiheessa turisteille poronpjaskaa pienissä pusseissa. Yhtään en muista, mitä taikavoimia sen piti sisältää
Mea kirjoitti:Umac kirjoitti:Mulla Call insider, se auttaa lennättämään helposti estolle, kyllä.
En ole kuullut tällaisesta. Mulla on käytössä käsipeli: jokainen soitto => esto. Ei mulla ole asiaa kenellekään.
Vieras kirjoitti:tuhti kirjoitti:aunet kirjoitti:Ihmettelen vaan, mitä kaikkea ihmisille voidaan myydä. Näin mainoksen nenäsuihkeesta, joka on siis merivettä. Sadan euron litrahintaan myydään merivettä? Siis suolaa ja vettä. Suomen hanoista tulee puhtaampaa vettä kuin yksikään "meri" on ja suola on käytännössä ilmaista. Eikun pulloon vaan ja sumuttelemaan.
Käytännössä se on varmaan 0,9% fysiologista keittosuolaa mutta myyntikikaksi on jostain keksitty tuo meriMyytiinhän jossain vaiheessa turisteille poronpjaskaa pienissä pusseissa. Yhtään en muista, mitä taikavoimia sen piti sisältää
Ethän nyt sekoita tuota poronpaskaa niihin pieniin Poronpipana-pusseihin, joissa on papanamaista salmiakkia? Edelleen Lapissa myynnissä.
Vieras kirjoitti:” Tallennettuihin numeroihin vastaan tervehtimällä soittajaa hänen etunimellään”
Anteeksi miten siis? Puhelin soi, katsot että näytöllä lukee Sari, joten vastaat puhelimeen Sari?
Mea kirjoitti:Siis 80 000 ihmistä, ilmeisesti lähinnä lasta mutta silti, katsoo videoita - ei yhtään mistään? "Meikkaan ja kerron mitä aion sinä päivänä tehdä. " Miksi kukaan katsoo tuollaista? Ja ilmeisesti tämä "vaikuttaja" kehuu jonkun merkin meikkejä samalla ja saa siitä sitten rahaa. Eihän se edes ole mikään oikea mielipide kun sille maksetaan siitä? No sillä kai ei ole väliä, kun se jotain sanoo niin sillä tavalla se sitten on.
Mutta nyt menee yli korkealta ja kovaa. Miksi tuollaista katsotaan?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa