Mitähän mieltä hän lienee luonnoneläinten takapuolista ja sukuelimistä...
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Vieras kirjoitti:Hyvälle ystävälleni sopiva lämpötila sisällä on 25 astetta. Hän ei valita kesähelteelläkään asuntonsa lämpötilasta vaikka se olisi 30.
Valkosipulisilakka kirjoitti:Muistaakseni meidän ei tarvinnut osata noita ulkoa, koska pänttäsin noita 15-vuotiaana riparilla. Jotain Raamatun tarinoita piti kai muistaa, mutta en osaa mieltää sitä tunnustuksellisena. Minusta se on vähän sama juttu kuin historiassa pitää muistaa, minä vuonna Rooman valtakunta jakautui tai nimetä Bysantin keisareita.
Ja kun riparilla päntättiin jotain uskontunnustusta, niin ei se minusta paljoa eronnut siitä, että saksan tunneilla päntättiin jotain listoja aus bei mit nach seit von zu. Pänttäämistä ja ulkoa opettelua niin kuin tuolloin monet oppisisällöt. Ei siinä kenenkään vakaumusta kyselty.
Mella M kirjoitti:Mun vanhemmat eivät ole koskaan vaatineet mulle uskonnotonta opetusta, mutta itse aloin vaatimaan sitä yläasteella, mutta koska koulussa ei ollut riittävästi meitä pakanoita, niin elämänkatsomustietoa ei tarvinnut järjestää.
Valkosipulisilakka kirjoitti:Koulunkäynti on tietysti kokonaisuudessaan muuttunut noista ajoista. Tuolloin opeteltiin ulkoa ties mitä jokien nimirimpsuja, koska nykyistä tiedonhakua ei ollut. Et voinut googlettaa mitään, kun nettiä ei ollut eikä välttämättä kirjastoakaan lähellä. Nykyään ei tarvitse opetella ulkoa, koska kaikilla on puhelin, jolla voi etsiä melkein minkä tahansa tiedon. Nykyään täytyy opettaa pikemminkin tiedon etsimistä ja mediakritiikkiä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa