Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
aunet kirjoitti:Ei vaan suoritettu-leima tulee silloin, kun rodulle ei ole tehty ihanneprofiilia. Kas tässä luettelo roduista:
https://www.kennelliitto.fi/lomakkeet/l ... ofiileista
Thirteen_2 kirjoitti:Tuo luonnetestin tai kuvauksen videointi on ehdoton must! Jos itse ohjaa koiraa testissä, niin eihän sitä näe koko aikaa kun pitää tuijottaa esim. kelkkaa.
Hemu82 kirjoitti:Tuon edellisen venäläis-eurooppalaisen laikan kanssa kävin testissä, mutta sen tulos ei tokikaan näy missään muualla kuin paperilla mulla kun en edes silloin tiennyt saisko sen KoiraNetin tietoihin jotenkin. Ei siis ollut Suomen Kennelliittoon rekisteröity. Mutta sillä oli tosi hyvä testitulos, ei ehkä ihan rodunomainen kuitenkaan.
Koiruuksia kirjoitti:Hemu82 kirjoitti:Tuon edellisen venäläis-eurooppalaisen laikan kanssa kävin testissä, mutta sen tulos ei tokikaan näy missään muualla kuin paperilla mulla kun en edes silloin tiennyt saisko sen KoiraNetin tietoihin jotenkin. Ei siis ollut Suomen Kennelliittoon rekisteröity. Mutta sillä oli tosi hyvä testitulos, ei ehkä ihan rodunomainen kuitenkaan.
Missä testissä siis kävitte?
Koiruuksia kirjoitti:Luonnetestiin saavat osallistua vain rekisteröidyt koirat ja testitulos menee ihan automaattisesti Kennelliiton tietojärjestelmään.
Koiruuksia kirjoitti:Tuo muuttaa asian että on ollut toisen maan kennelliittoon rekisteröity. Samalainen lomake tehdään kaikista testiin osallistuvista. Sitä en osaa sanoa, miksi sitä ei ole lähetetty sinun koirasi kohdalla Kennelliittoon. Syynä todennäköisesti se ettei koirasi ole ollut rekisteröity kuin sinne Viroon, mutta en ole näiden asioiden asiantuntija.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa