Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
aunet kirjoitti:Tutut vinkit, mutta nuo kalliit litkut ei auta. Mulla suihkepullossa runsaalla vedellä laimennettua KOIRAN hoitoainetta, ihan paras tähän saakka. Ja koirathan ei sitä hoitoainetta tarvii, kun en pääsääntöisesti pese niitä lainkaan tarpeen puuttuessa. Immeisten suihke on myös.
Umac kirjoitti:Mulla menee pata jumiin näiden törkeiden ihmisten kanssa: https://www.hs.fi/suomi/art-2000011530166.html
Potilas sanoi kerta toisensa jälkeen, kuinka iljettävältä näytän, kertoo sairaanhoitaja Jari-Pekka Kehus
Ulkonäkö|Hengenvaarassa ollut potilas epäili Kehuksen olevan valehoitaja. Oululainen Kehus on saanut huomata, että tatuointeja ei koeta yhdentekeviksi.
Juttu on maksumuurin takana mutta jo otsikosta selviää asia, myös lukemalla kommenttikenttää alhaalta tavoittaa ihmisten mielipiteitä asiasta. Mielipiteitä saa olla, siitä se ei jää kiinni. Mutta millä oikeudella niitä lauotaan päin naamaa tuntematta ihmistä, apua saamassa? En ymmärrä en.
Umac kirjoitti:Päivystyksissä on suuri osa potilaita jotka eivät sinne kuulu. Koska heidän vaivansa eivät ole päivystyksellisiä. Se on kylmä ja tutkittu fakta kun perusterveydenhuolto ei vedä arkisin. Näin ollen tatuoidun henkilön kertomana ikäryhmä 50-70v ovat vain huonokäytöksisiä työikäisiä, ei ns. hätätilapotilaita.
aunet kirjoitti:Tatuointejakin on monenlaisia, esim. tuon lehtijutun hoitajan toisessa kädessä lukee HATE. Mitä lie tarkoittanee?
aunet kirjoitti:Pelottavampaa minusta on, jos jollain on naamassaan lävistyksiä ja työnantaja on kieltänyt korujen käytön. Eli naama on reijitetty enemmän tai vähemmän. Elintarvikealallahan naamalävistyskorut on myös kiellettyjä, kerran näin reijitetyn naaman kalatiskillä asioidessani. Siis niitä reikiä ei ollut yksi tai kaksi, vaan koruineen olisi ollut melkoinen metallipaja. Myös esim. lasten päiväkodeissakaan niitä ei saa käyttää, tiedän erään puolitutun, jolla oli suht tavallinen pieni rengas korvassaan, mutta niin vain kakara sai otteen renkaasta pikkusormillaan ja repäisi korvanlehden auki. Tatuointejakin on monenlaisia, esim. tuon lehtijutun hoitajan toisessa kädessä lukee HATE. Mitä lie tarkoittanee? Itse en ole tatuointien ystävä, nähnyt ehkä liikaa niitä ja ajan henkeen muotia, jokaisella oltava jotain. Ja harvoin olen nähnyt todellisia taideteoksia.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa