Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Thirteen_2 kirjoitti:Meillä on onneksi koirametsä 5 minsan ajomatkan päässä, varmaan niitä Suomen ensimmäisiä. Olin juuri tiistaina siellä puoli tuntia juoksuttamassa koiria, ihanasti väsyvät rallateltuaan täysillä. Mulla on ongelma siinä, kun avaan portin ja päästän koirat sisään, niin nehän häipyy samantien sinne kahteen hehtaariin. Näen ne aina silloin tällöin mutta ei hajuakaan, ovatko käyneet tarpeillaan tms mitä mun pitäisi siivota. Kuljen kyllä lapio tai kakkapussi kädessäni ja siivoan jos satun näkemään. Olen sitten vastapainoksi korjaillut jonkun muun jätöksiä (joita onneksi on tosi vähän), sillä luulen, että muilla on samaa ongelmaa.
Mea kirjoitti:Thirteen_2 kirjoitti:Meillä on onneksi koirametsä 5 minsan ajomatkan päässä, varmaan niitä Suomen ensimmäisiä. Olin juuri tiistaina siellä puoli tuntia juoksuttamassa koiria, ihanasti väsyvät rallateltuaan täysillä. Mulla on ongelma siinä, kun avaan portin ja päästän koirat sisään, niin nehän häipyy samantien sinne kahteen hehtaariin. Näen ne aina silloin tällöin mutta ei hajuakaan, ovatko käyneet tarpeillaan tms mitä mun pitäisi siivota. Kuljen kyllä lapio tai kakkapussi kädessäni ja siivoan jos satun näkemään. Olen sitten vastapainoksi korjaillut jonkun muun jätöksiä (joita onneksi on tosi vähän), sillä luulen, että muilla on samaa ongelmaa.
Oho, meillä ei ole yhtään tällaista. Ei noille tulisi mieleenkään hukata mua. Ne kyllä juoksevat hulluna mutta pysyvät koko ajan näköetäisyydellä tai jos hieman katoavat niin tulevat lujaa takaisin. Koko viiden koiran lauma pysyy yhdessä ja pitää huolen että minä pysyn myös. Jos lähden risteyksestä eri suuntaan kuin ne luulivat niin tulevat hirveällä ryminällä takaisin ja jatkavat samaan suuntaan mihin olin menossa. Saan ihan helposti korjattua omat kakat koska näen ne kyllä kaikki.
En yhtään tiedä mistä tämä johtuu? Luulin että kaikki koirat ovat tällaisia. En ainakaan ole kouluttanut näitä!
Mea kirjoitti:Ehkä tämä on rotujuttu? Täältähän siis löytyy kultsu, 2 x partis, toy-villis ja pommi/toy-villis.
tuhti kirjoitti:[
Melko usein koira on kuitenkin tietoinen ihmisensä liikkeistä, vaikkei ihminen itse koiraa näkisikään.
Koiruuksia kirjoitti:tuhti kirjoitti:[
Melko usein koira on kuitenkin tietoinen ihmisensä liikkeistä, vaikkei ihminen itse koiraa näkisikään.
Väittäisin kyllä että koirat tietävät ihan koko ajan että missä se oma ihminen on.
Koiruuksia kirjoitti:Nyt puhutaan koirametsistä

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa