Thirteen_2 kirjoitti:Ylpeänä ilmoitan, että tänään suoritimme koirani kanssa pelastuskoirakokeen B/A! Eli metsäjälki 1200m ja haku 2 hehtaarin alueelta. Plus tietty hallintaosio. Olen niin tyytyväinen tuohon koiraani, ette uskokaan
Onnittelut!
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Thirteen_2 kirjoitti:Ylpeänä ilmoitan, että tänään suoritimme koirani kanssa pelastuskoirakokeen B/A! Eli metsäjälki 1200m ja haku 2 hehtaarin alueelta. Plus tietty hallintaosio. Olen niin tyytyväinen tuohon koiraani, ette uskokaan
aunet kirjoitti:Onko teillä kellotietoisia otuksia ruoka-aikojen suhteen? Mun vanhempi koira on ja nyt aletaan torottamaan ruokaa tunti "etuajassa" typerän kellonsiirtelyn takia. Aamuruualla ei tunnu olevan väliä, kun köllötellä tykkää.
Umac kirjoitti:Totta, Virta-koirakolta vaaditaan jo paljon! ^ Mutta kaikkea hyvää treeneihin ja omaan polkuun myös, opiskeluun.
Minulla on pyörinyt viime päivät mielessä, että miten Ukko suhtautuu tulevaan elämänmuutokseen missä minunkin/meidänkin elämässä on uusi henkilö eli pieni vauva josta kasvaa leikki-ikäinen lapsi jne.
Millä tavalla tukee iäkästä koiraa tottumiseen kun sillä ei ole mitään pintaa lapsiin omassa kotona ja omalla pihalla? Se on aika hankalakin tilanne kun lapsen turvallisuus täytyy olla 100%:n varmaa. Ja tällä en tarkoita, että koiramme syö ketään vaan esim. ihan sen fyysisyyden kautta mitä koira on, menee iholle, haluaa syliin, tunkee lähelle jne. Täytyy lukea aiheesta lisää.
TlGER kirjoitti:Olen sitä useinkin miettinyt, miten järjetöntä on, että koirien terveys pilataan teollisella ruoalla. Sehän on ihan tunnettu tosiasia, että koirat elivät keskimäärin pidempään ennen kuivamuonien tuloa markkinoille. Ja silti itsekin syötän koirilleni kuivamuonaa, koska se on helpompaa ja halvempaa kuin liha

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa