Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Nappis kirjoitti:Eipä ole Evidensia vastannut sähköposteihin. Viikko sitten laitoin sähköpostia asiakaspalveluun ja tällä viikolla palauteosoitteeseen. Saattaa käydä niin, etten koskaan saa heiltä selitystä siihen miksi minulle soitti heidän koirani hoitoon mitenkään liittymätön edustajansa eri puolelta maata ja lateli minulle pokkana koirani potilastietoja puhelimessa. Ihmispuolella jos joku noin tekisi, niin päätyisi varmaan äkkiä otsikoihin.
Hetuli kirjoitti:Eläinten hoitotiedot on järjestelmässä, joten ne näkee tarpeen mukaan henkilökunta kuin ainoastaan hoitava lääkäri. Evidensialla on näköjään valtakunnallinen asiakaspalvelukeskus eli minä uskoisin, että kyseessä on sieltä hoidettu kontaktointikampanja mutta olisi kyllä mukava kuulla heidän vastauksensa.
Nappis kirjoitti:Niinhän sitä luulisi, että Evidensian kannattaa vastata palautteisiin. Sivuilla kerrottiin, että asiakaspalvelun posteihin vastataan 1-3 päivässä, mutta en ole saanut vastausta viikossakaan. Ja laitoin sitten vielä erikseen postia siihen palauteosoitteeseen myöhemmin. Yhdestä fb-keskustelusta luin, että Evidensia jättää vastaamasta palautteisiin, joten ei se ehkä ainutkertaista ole. Kai ne sentään joihinkin vastaavat... Ehkä sitten joskus yrittävät vaieta kiusalliset aiheet kuoliaaksi? En oikein tiedä, mitä kanavaa pitkin saan asian selvitettyä, jos eivät koskaan vastaa, kun en viitsi niiden maksullisiin numeroihin soittaakaan. Ja klinikoiden henkilökunta ei välttämättä tiedä asiasta mitään, jos joskus klinikalla poikkeaisin. Voin toki lähettää lisää sähköpostia ja odottaa, mutta voivat ne halutessaan ignoorata nekin postit.
Se mulle soittanut tyyppi oli sen verran kuutamolla, ettei todellakaan kuulostanut eläinlääkäriltä tai hoitajalta - joille ei silti myöskään pitäisi potilastietoja antaa, jos eivät ko. koiran hoitoon liity. Ei ollut mukava tunne, kun joku täysin ulkopuolinen, tuntematon ja tietämätön tunkee nenänsä minun ja hoitavan eläinlääkärin välisiin asioihin, joiden pitäisi olla luottamuksellisia.
Iidis79 kirjoitti:Nappis kirjoitti:Niinhän sitä luulisi, että Evidensian kannattaa vastata palautteisiin. Sivuilla kerrottiin, että asiakaspalvelun posteihin vastataan 1-3 päivässä, mutta en ole saanut vastausta viikossakaan. Ja laitoin sitten vielä erikseen postia siihen palauteosoitteeseen myöhemmin. Yhdestä fb-keskustelusta luin, että Evidensia jättää vastaamasta palautteisiin, joten ei se ehkä ainutkertaista ole. Kai ne sentään joihinkin vastaavat... Ehkä sitten joskus yrittävät vaieta kiusalliset aiheet kuoliaaksi? En oikein tiedä, mitä kanavaa pitkin saan asian selvitettyä, jos eivät koskaan vastaa, kun en viitsi niiden maksullisiin numeroihin soittaakaan. Ja klinikoiden henkilökunta ei välttämättä tiedä asiasta mitään, jos joskus klinikalla poikkeaisin. Voin toki lähettää lisää sähköpostia ja odottaa, mutta voivat ne halutessaan ignoorata nekin postit.
Se mulle soittanut tyyppi oli sen verran kuutamolla, ettei todellakaan kuulostanut eläinlääkäriltä tai hoitajalta - joille ei silti myöskään pitäisi potilastietoja antaa, jos eivät ko. koiran hoitoon liity. Ei ollut mukava tunne, kun joku täysin ulkopuolinen, tuntematon ja tietämätön tunkee nenänsä minun ja hoitavan eläinlääkärin välisiin asioihin, joiden pitäisi olla luottamuksellisia.
Ota yhteyttä iltapäivä lehtiin. Kyllä ne sitten kiinnostuu kommentoimaan. Ja lähtee vyyhti aukeamaan.
Olisko se voinut olla joku entinen Evidensian työntekijä tai joku jolla on joskus ollut pääsy tietoihin. Tai vaikka jonkun hoitajan tms puoliso/ läheinen... ?
Koiruuksia kirjoitti:Kenellekähän noita puheluja on soitettu?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa