Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Vieras kirjoitti:Näin sinänsä vähän aihetta liipaten, minun on vaikeuksia ymmärtää ylipäätään suuren vahingon aiheuttamiseen kykenevän koiran haluamista. Juttelin juuri ystäväni kanssa, jonka mielestä koiran pitää antaa turvaa. Se on hänelle tosi tärkeä prioriteetti.
Vieras kirjoitti:Minusta on siis ihan kiehtovaa, mitä koiran valinta ihmisestä kertoo. Koska kyllä se aina jonkun viestin antaa, halusi tai ei. Silti, vaikka omistaisi monen sorttisiakin koiria. Eri ihmisille viesti on toki erilainen, enkä väitä itse olevani tulkintoineni enemmän oikeassa tai väärässä kuin kukaan muukaan.
).
Itse en sitä koiralta tarvitse, koska asun taajamassa ja en liiku ulkona myöhään yöllä. Asuinalueeni on myös hyvin rauhallinen.Darre kirjoitti:Turvan tarve tietysti riippuu ihan siitä missä ja miten asuuItse en sitä koiralta tarvitse, koska asun taajamassa ja en liiku ulkona myöhään yöllä. Asuinalueeni on myös hyvin rauhallinen.

DeepForest kirjoitti: Taistelukoirat on jalostettu tappamaan toisia koiria.
Kissimyyr yhä vaan kirjoitti:Hyvä omakotialue on tämäkin, mutta ei sellaista lintukotoa enää olekaan, missä ei voisi ikäviin ihmisiin törmätä.
Darre kirjoitti:Minä olen kesällä yksin mökillä pikkupörröjen kanssa, mutta ei sielläkään pelota. En laita edes yöksi ovea lukkoon. Suurelta osin vaikuttaa se, että mökki on ollut vuosikymmeniä eikä koskaan ole ollut asiattomia kulkijoita, siis että mitään olisi rikottu tai hävinnyt. Toissa talvena kyllä hirvi oli kakannut omenapuun juurelle
Hetuli kirjoitti:Nyt voi tulla tyhmiä kysymyksiä, koska asia on vieras mutta kiinnostava niin kysyn kuitenkinOlen ajatellut, että koiran luoma turva tulee siitä, että ison koiran kanssa liikkuvaa ihmistä ei niin helposti lähestytä
Hetuli kirjoitti:Miten koiran saa opetettua puolustamaan niin, ettei se käy liikaa kiinni uhkaajaan ettei ole itse syytettynä ja koira lopetusuhan alla? Entä jos uhkaaja on aseistettu?
Hetuli kirjoitti:
Miten koiran saa opetettua puolustamaan niin, ettei se käy liikaa kiinni uhkaajaan ettei ole itse syytettynä ja koira lopetusuhan alla? Entä jos uhkaaja on aseistettu?
Koiruuksia kirjoitti:Mitä jos joku kerta sinne tulisikin joku, ryöstäisi ja pahoinpitelisi sinut?
Olisitko senkin jälkeen siellä ovet lukitsematta eikä tulisi edes mieleen että saattaisi olla hyvä jos olisi mukana ehkä vähän suurempi koirakin joka pystyy puolustamaan sinua?
Ihan kaikella ystävyydellä kysytty kysymys. Tarkoitan sitä että jos on joskus tapahtunut jotain, niin sen jälkeen saattaa ajatella asioista eri tavalla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Belgiter ja 7 vierailijaa