Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Thirteen_2 kirjoitti:Ei se sisäsiisteysongelma ole välttämättä omistajan/kasvattajan viitseliäisyydestä kiinni. Mulla on ollut chihuja, kasvattanut siis niitä kuin myös isompia rotuja, ja mullakin on ollut chihuja, jotka eivät oppineet sisäsiisteiksi. Toisin kuin kaikki isommat kasvatit/omat koirat ovat aina oppineet sisäsiisteyden. Toiset nopeammin, toiset vähän viiveellä. Ja chihupennut ovat ulkoilleet ihan normisti ennen luovutusta jne.
Väittäisin oman kokemuksen perusteella myös perinnöllisyydellä olevan merkitystä. Toin Englannista chihuja ja niissä linjoissa oli selkeästi enemmän ongelmia sisäsiisteyden suhteen.
niin voi olla että fiksumpi vaihtoehto olisi aikuinen kodinvaihtajabasenji. Narttu'.Iidis79 kirjoitti:Ehdokkaita vois olla: dobermanni urossiinä olisin helisemässä sen kanssa.

Biarritz kirjoitti:Iidis79 kirjoitti:Ehdokkaita vois olla: dobermanni urossiinä olisin helisemässä sen kanssa.
Dobberi on yksi roduista, joita arvostan ja ihailen suuresti, mutta kyllä se on mulle liian aktiivinen. Olen saanut sen vaikutelman, että ne ovat esim. rotikoita aktiivisempia ja vielä enemmän puhtaasti "työkoiria".

Oli sulla kiva reissu! 3 kiloa tuntuu vähältä. Mun pienin tipsu painaa 5 kg.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Darre ja 7 vierailijaa