Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
On tämä kirjoitti:Itse entisenä vakkarina ja mega-addiktina sen ainakin huomaa. Vaikka itse kirjoitin ihan asiallisen mielipiteen, saattoi joku vakkareista "hyökätä" ja melko törkein sanoin. Monesti teki mieli laittaakin oma nimimerkki näkyviin, koska olin täysin varma että moni noista hyökkäyksistä olisi jäänyt tekemättä, jos olisivat tienneet kenen kanssa keskustelevat.
msk kirjoitti: Ruokavaliostani puhumattakaan![]()
Hurtta kirjoitti:Mutta kyllä sua ikävä tulee ja etenkin Pärriereitä ❤️
Hurtta kirjoitti:Et oo missannut. Borrieri kuulostaa jotenkin boriksen ja terrierin risteymältä, eli ihan väärältä

msk kirjoitti:PP oli aikoinaan ihan hulvaton paikka, siellä oli paljon hauskoja juttuja, kuvia, kertomuksia ja huumoria.
Ihmiset kirjoittelivat hauskoista sattumuksista ja niille naurettiin yhdessä. Tunnelma oli ikävä kyllä kaukana siitä missä oltiin kun kaikki loppui.
Mitä tapahtui?
On helppo syyttää palstan "keski-ikäisiä" että ovat vaan niin tylsiä.
Omalla kohdalla (nyt jo mummoikäisenä) ainakin van kyllästyin siihen jostain salaa hiipineeseen ikävään ilmapiiriin ja varsinkin tiettyjen rekisteröitymättömien jatkuvaan ketjujen pilaamiseen ikävillä kommenteillaan ja riidan haastamisella.
Koko paikka muutui jotenkin ankeaksi. Eikä tehnyt mieli juurikaan enää kamalasti kirjoitella.
Ei ollut enää hauskaa käydä lueskelemassa juttuja kun oli ihan liikaa vittuilua, riitelyä, nimittelyä jne.
En minä ainakaan mitenkään nauti sellaisten juttujen lukemisesta eikä se ole asia jota keskustelupalstalta haen.
ilman kirjoitti:Ja vihdoinkin keskustelupalsta ilman näkyvää ip-osoitetta <3
Vieras kirjoitti:ilman kirjoitti:Ja vihdoinkin keskustelupalsta ilman näkyvää ip-osoitetta <3
Joo oli jo aikakin päästä eroon siitä IP-osoitteesta.
Rudytar kirjoitti:Osaisko kukaan kertoa miten lemmikkipalstat sai alkunsa. Itse tulin vähän myöhemmin, joten alkuajat ovat tuntemattomia, mitä nyt jotain juttuja kuulin. Niin ja mikä oli se sisäpiiri josta niin paljon riideltiin? Tokihan palsta 20 vuodessa alkoi tätiytyä, joten vaikuttihan se meininkiin.

kokeilija kirjoitti:msk: PP oli aikoinaan ihan hulvaton paikka, siellä oli paljon hauskoja juttuja, kuvia, kertomuksia ja huumoria.
Ja kun samat ihmiset muuttavat alustaa, niin palaako huumori ja hauskuus? Sori, en usko. Vähän kuin muutettaisiin uuteen kotiin väljähtyneessä parisuhteessa.
Hurtta kirjoitti:Ihmiset kehittyy, ”pp silloin” oli 15-20vuotta sitten, moni on jo kuollut. Mutta (toivottavasti) kukaan ei ole samassa pisteessä kuin silloin oli.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Outi.I ja 20 vierailijaa