Mun mielestä valaistus oli tosi kiva. Mä en pidä liian kirkkaista valoista. Esim. sohvaperunoissa hämää, kun ne kaikki katsoo telkkaria sellaisessa todella kirkkaassa valkoisessa valossa, kuka sellaista tekee?
Mutta puvuista ja tämä on nyt kauheeta arvostelua, mutta kerran vuodessa.
Mä en syttynyt sille Linnea Leinon puvulle. Mun mielestä se näytti vaan korviin nostetulta hameelta. Tuolleen itse pidin lapsena äidin hameita

Ilman sitä vyötä se olisi ehkä mennyt. Nyt se näytti mun mielestä joltain Liisa Ihmemaassa asulta. Itse mekko oli ihan kiva, mutta tuo toteutus niin ei vaan iskenyt. Mutta jäi kyllä mieleen kerrasta.
Tykkäsin Marja Hintikan puvusta. Se oli aivan ihanan värinen. Spagettiolkaimet ei ole mun lempijuttu, mutta ei nyt pistäneet liikaa silmään. Muutenkin tykkäsin, kun oli vihreää paljon. Pidän vähän väreistä, mutta vihreässä on paljon tosi upeita sävyjä.
Maria Guzeninan puku oli tosi kivan mallinen, todennäköisesti olisin pitänyt siitä vielä enemmän jonkun toisen värisenä.
Vappu Pimiän puku oli outo. Se jotenkin levis tuosta niinkuin haarojen välin kohdalta ja istui muutenkin huonosti. En pitänyt.
Arttu Wiskarin vaimon, en muista nimeä puku. Sopis dracula leffaan, ei minusta linnanjuhliin. Näytti enemmän naamiaisasulta kuin juhlapuvulta.
Metti Forsellin puku olisi voinut olla tosi kaunis, mutta jotenkin ei vain sitten kuitenkaan ollut. En tiedä miksi en pitänyt siitä.
Paula Vesalan puvussa oli ihana leikkaus, istui tosi hyvin, mutta väri oli vähän outo.
Auri Kanasen puku... Jotenkin liikaa kaikkea. Ja miksi hänellä oli se kukkalaite päässä. Se teki kokonaisuudesta vähän sellaisen homssuisen.
Sofi Oksasen puku oli musta ihana ja istui todella hyvin. Sofi Oksanen on mun mielestä muutenkin jotenkin aina tosi tyylikäs vaikka se sen tukkalaite on kaikkea muuta kuin klassisen kaunis, mutta häntä jotenkin kantaa itsensä tosi tyylikkäästi.
Sofia Virran puku oli musta tosi kaunis.
Mutta jotenkin elegantein oli mun mielestä Sofia Ruutu. Se oli vain jotenkin niin yksinkertaisen kaunis kokonaisuus, puku, hiukset, kaikki. Ihanan hillitty, super tyylikäs.