Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mutta tämäkin suomenruotsalainen perinne ja elinkeino. Taas kumarretaan vähemmistölle.
Pieni pala syötävää, hirveä määrä kuoria ja muuta roskaa
Vieras kirjoitti:Mutta tämäkin suomenruotsalainen perinne ja elinkeino. Taas kumarretaan vähemmistölle.
No eikä kumarreta.
Kyllä niitä rapuja on myös "suomenkielinen rahvaskin" syönyt, ja hyviähän ne ovat.
Itse en tosin kykene niitä keittämään, en ole koskaan kyennyt, en kakaranakaan edes katsomaan keittämistä, mutta silti syön kyllä, jos joku muu ne keittää.
Tekopyhää joo.
Ravustaminen taas oli tosi jännää hommaa lapsena. Mentiin aina yöllä joillekin syrjäisille järville, teltat mukana, ja oltiin koko yö. Seuraavana iltana sitten syötiin ravut.
Mikään pakko niiden kanssa ei myöskään ole viinaa vetää, vaikka usein niin tehdään.
Ja kauhisteluun, niin täpläravut ovat vieraslaji, mikä toivottavasti saataisiin hävitettyä pyytämällä.
Tekopyhää tai ei, elimistö ei kysele tarkoitusperiä että kehittääkö valtimotukoksen itse tapetuista vai toisen tappamista ravuista.
Kyllä, juu. Rapujen karmea kosto.
Eiköhän se valtimotukos ole seurausta ruokavalion kokonaisuudesta eikä yksittäisestä raaka-aineesta.
olet mitä syöt ja tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
olen hyvin terve
Avokaado kirjoitti:^![]()
Jossain vaiheessa se automaattinen moottoripyöräkortti napattiin ajokortista pois, mutta meillä vanhemmilla se ajokortissa edelleen on. Se on musta aika ristriitaista, koska nykyään pitää erikseen suorittaa se m.p.kortti.
Olispa kiva tietää, kuka yli seitsenkymppinen lähtisi moottoripyörää ajamaan, jos siihen ei ole koskaan ennen ollut mitään kosketuspintaa. (?)
Siis tyyppi joka ei ole koskaan ajanut edes mopoa saisi ottaa alleen isoimman pyörän mitä kaupasta löytää...nyt kun on rahaakin... ja lähteä suorilta tuonne liikenteen sekaan.
On jonkin asteinen ihme, ettei mitään pahempaa ole käynyt.
MJK kirjoitti:Siis tyyppi joka ei ole koskaan ajanut edes mopoa saisi ottaa alleen isoimman pyörän mitä kaupasta löytää...nyt kun on rahaakin... ja lähteä suorilta tuonne liikenteen sekaan.
On jonkin asteinen ihme, ettei mitään pahempaa ole käynyt.
Varmasti on käynytkin monelle pahasti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa