Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Avokaado kirjoitti:Onpa erikoista, että joku tuppaa vieraan ihmisen koiria katsomaan melkein auton sisällekin, kuten Koiruuksien tapauksessa. Erikoista.
Umac kirjoitti:Eilen eräs rouva jäi pitkäksi toviksi juttelemaan koirista, näki Ukon autohäkissä. Kysyi mm. rotua ja kertoi lukeneensa näitä koirahyökkäysuutisia. Pohdimme yhdessä otsikoiden taustoja, omistajie tietotaitoja, koirien olosuhteita jne. Hän oli ehdottomasti sitä koulukuntaa, että oikea eläin oikeaan kotiin ja hänellä itsellään ei koiravuosina ole ollut mitään ongelmia tai koirahyökkäyskokemuksia. Hyvä niin!
Me kerroimme miten kokenutkin koira voi reagoida, ollessaan autossa. Ukko nimittäin sai totaaliraivarin reissun ekana iltana, illan jo ollessa hämärää. Mies haki sen autosta hotelliin ja turasi "liian kauan" auton sivustassa, avaimia repusta penkoessaan. Muutoin niin hiljainen mutta hyvinkin väsynyt Ukko räjähti häkissään. Vasta kun ovi aukesi ja koiraa puhuteltiin niin tajusi, että ah oma ihminenhän se siinä.
Eli noinkin voimakas reaktio voi tulla ja siitä tuli mieleen kun Koiruuksien autoon joku työnsi melkein päänsä.
Mea kirjoitti:Meillä oli joskus puhetta, miten treenimakkarat pilkottaisiin tehokkaammin kuin veitsellä. Siihen oli jotain käteviä konsteja, mutta en muista enää. Siirryin itse valmiisiin nameihin, mutta Ilon kanssa ne eivät toimi. Se vaatii jotain aivan superhyvää. Eilen oli nakkeja, mutta niissä oli aika pilkkominen, ja Ilo haluaisi jotain vieläkinparempaa. Kokeilen yhtä koiranmakkaraa, mutta mikä se konsti oli millä sitä pilkottiin? Koiruuksilla ainakin oli joku kätevä keittiövehje siihen.
Makkara säilyy tyhmästi vain pari päivää jääkaapissa, mutta siinä oli vinkki että pakasta annoksia pusseissa. Voihan sitä kokeilla, ehkä Ilo ei ole sen suhteen niin nirso kuin itse olen.
Maksoin meille kuukausimaksun 35e. Ei huono, sillä saa mennä sekä agilityhalliin että tokohalliin! Arkisin ennen klo 16 ja viikonloppuisin koska vaan, edellyttäen ettei siellä ole varausta tai jotakuta jo tekemässä jotain. Se tuskin on ongelma koska käymme klo 7 maissa, en usko että silloin on ketään. Tokohalli on talvilämmin, agilityhallissa en ole ollut. Luulen että se on sellainen "puolilämmin".
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa