Kehu, suosittele tai epäsuosittele siis lukemaasi elämäntaitokirjaa!
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
etsin jotain kirjoitti:Laitoin Tollen varaukseen. Jotkuthan sanovat Tollea Tolloksi ja pitävät koko hänen tuotantoaan huuhaana. Niin moni on kuitenkin Läsnäolon voimaa kehunut että sain nyt Koiruuksia:n viestistä pontimen ottaa kirja vihdoin luettavaksi.![]()
Haluatko Koiruuksia kertoa miten kirja muutti ajatteluasi? Ja muuttuiko jotakin pelkästään kirjaa lukemalla vai sisälsikö kirja jotain harjoituksia tai ajattelutehtäviä?

Umac kirjoitti:^En ole lukenut Marttojen kirjaa tai kirjoja mutta itse käytän juurikin tuota: kun teen tai pilkon, aivot on ns, narikassa. Tekemisestä tulee rutiini, ei pakko. Veitsi toimii, pysyy kädessä, harjoitus ja toistot auttaa.
En voi itselleni perustella, ettei minulla olisi aikaa kun sitä on keskiarvoa enemmän tässä elämäntilanteessa. Sen lisäksi olemme alkaneet tehdä yhdessä! Eli mulla on lähes aina assari keittiössä ja koko tekemisen aika kapenee, molemmat tekee jotain ja pääsee halvemmalla sekä saa pakkaseen jne. Mausta ei tingitä! Ja hyväksytään, että aina ei ole kaikkea, paljon joutuu soveltamaan ja sekin opettaa. Tai joskus syödään tilatut pizzat ja sillekin on paikkansa.
Kissimyyr yhä vaan kirjoitti:Virtahepokaan ei ollut hyvä, tosin meillä ei enää aikuisuudessa sitä virtahepoa ole koskaan ollut, joten ei ehkä siksi niin toimi mulle. Sille "saat sen mistä luovut"- väitteelle tahtoisin edes vähän perusteluja, mulle ei ole koskaan käynyt niin että hanskojen heitto naulaan ja luovuttaminen olisi yhtään mitään hyvää tuonut. Enemmänkin sellainen paksupäinen "analysoi paremmin missä meni vikaan ja yritä TAAS kovemmin uudelleen".
Kissimyyr yhä vaan kirjoitti:Sille "saat sen mistä luovut"- väitteelle tahtoisin edes vähän perusteluja, mulle ei ole koskaan käynyt niin että hanskojen heitto naulaan ja luovuttaminen olisi yhtään mitään hyvää tuonut. Enemmänkin sellainen paksupäinen "analysoi paremmin missä meni vikaan ja yritä TAAS kovemmin uudelleen".
Hellsten kirjoitti:Kaikkiin em. kysymyksiin saattaa tulla vastaus jos lukee sen kirjan. Ei ole tarkoitus tyrkyttää
Kissimyyr yhä vaan kirjoitti:[Toi tyyppi muutenkin heittelee one-linereita, vai mitä sinusta tarkoitti haastattelussa se "ihmiset istuu Moskovan junassa vaikka pitäisi istua Rooman junassa"?
Ettäkö ihmiset on niin tyhmiä ettei ne tiedä mitä haluaa, vai sitä että hän tietää muiden puolesta paremmin minne ihmisen kuuluisi mennä (eli taas viittaus siihen jumalaan)?
Kissimyyr yhä vaan kirjoitti:Minusta tuossa on puurot ja vellit sekaisin nyt ihan huolella, anteeksi vaan. Nöyrtymiset ja luovuttamiset ei mun kokemuksen mukaan kyllä koskaan ole tuonut sitä haluttua, siinä kohtaa kun luovuttaa ei taivaasta tipahda mitään palkintoa. No hetki voi olla helpompi olo, kun ei enää näe vaivaa sen halutun asian saamiseksi, mutta aika pian alkaa silkka veetutus ja harmitus. Jos ei siis puhuta turhakkeesta, vaan oikeasti asiasta jota arvostaa korkealle ja kokee tärkeänä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa