Vapusta asti olen syönyt about puolet siitä mitä ennen. Vatsaongelmien takia näin, ja lisäksi pois on jäänyt laktoosi, vehnä ja kaura. Myös todella mausteisia ruokia vältän. Herkkuja en ole syönyt vuosikausiin, enkä sokeria käytä juuri missään, enkä makeuttajia. Gastroskopia-aika on vetämässä, mutta siinä kestää kun se tehdään anestesiassa.
Pahimmat oireet ovat se että tuntuu kuin olisi rautakanki työnnetty kurkusta vatsalaukkuun, järjetön palan tunne kurkussa ja ylävatsan armoton turpoaminen niin että se tekee jopa ihan kipeää kylkiluihin. Kaikki veriarvot kunnossa, sekä kuspisnäytteet.
Noh, nyt vatsa on vähän rauhoittunut, mutta olen pannut nyt merkille etten ole hoikistunut yhtään. En ole obeesi, mutta kyllä se vähän ihmetyttää ettei mitään muka ole lähtenyt. Lisäksi olen myös lisännyt 15km pyöräilyn 6 päivää viikossa. Muuten en ole voinut liikkua, koska vatsaongelmat ovat estäneet reippaamman kävelynkin.
Ja ei, en syö oikeasti yhtä paljon, mutta en vain tajua sitä itse, vaan minulla on nälkä todella usein, ja syön vain pieniä annoksia koska vatsa ei kestä isompia.
Mikähän tässä voisi olla syynä?