Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Tai koira. Jos se sokeutuu ja kuuroutuu ja takapääkin vielä halvaantuu, niin miksi se pitäisi lopettaa, kun se voi ihan hyvin elää niinkin.
^ Varo, kohta sunkin on todistettava oikeustoimikelpoisuutesi, kun jakelet verrattavissa olevia pointteja.
^^ Toisin kuin ilmeisesti pidät normaalina, lyhytkestoinen muistini ulottuu pidemmälle kuin tunnin päähän. Mahtaa olla hankalaa ilman, selittäisikö se osaltaan tätä käsittämätöntä tajunnanvirtaa jota suollat joka aiheeseen.
Mea kirjoitti:^ Miten sen voi allekirjoittaa toistamiseen? Eikö niissä ole vahva tunnistautuminen? Jottei käy niin kuin kuntalaisaloitteissako se oli, jotkut olivat keksineet kivan pilan ja tehtailleet sinne kaikenmaailman aadolffeja.
Minustakin jotenkin tuntuu, että vastustajat miettivät liikaa minäminä, koska minä en halua että kenenkään elämän päättymistä avustetaan. Etenkin ne läheiset, kun MINÄ haluan sen läheiseni olevan lähelläni niin kauan kuin MINÄ haluan, viis siitä että se läheinen kärsii tai sitten velvollisuudentunteesta kituu viimeiset hetkensä, ei siksi että hän itse haluaisi, vaan koska joku toinen ei kestä hänen poismenoaan, elämänlaadusta viis.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa