Auttaisikohan, jos yksin ollessaan alkaisi puhua itsekseen ääneen, vaikka aina autoa ajaessa. Toisaalta jos siitä tulisi tapa, niin saisi äkkiä jonkun diagnoosin.
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
aunet kirjoitti:Ihmettelen vaan miten 4-vuotiaan lapsen kiduttajamurhaajat päästettiin vapaaksi. Kyllä Suomi on hyvä maa kaikkien elää.
nyt nimettömänä kirjoitti:Tämä ei koske minua, mutta vierestä seuraan tilannetta. Tämän vuoksi en halua kirjoittaa tätä omalla nimimerkilläni.
Työnantaja antaa ilmoituksen että irtisanotaan (tuotannolliset ja taloudelliset syyt), mutta irtisanomisajalla sinun on opetettava seuraajallesi oma työsi. Työ jota teet nyt, ulkoistetaan, mutta tälle ulkoistetulle taholle (ulkomailla) pitää opettaa miten työ tehdään. Tästä mahdollisesti tulossa joku rahallinen korvaus, tietyin ehdoin, josta osa menee tosin veroihin ja varmaan lyhennetään työttömyys korvauksista sitten, mikä nyt ei todellisuudessa sitten ole mikään bonus, kun katsotaan että olet saanut tuloa jolla pitäisi pärjätä X-määrän aikaa.
Onko tämä ihan laillista? Miten liitot suhtautuu tälläiseen? Mitä itse tekisit tuossa tilanteessa? onko tämä oikeasti nykypäivän trendi? Tälläkö saadaan ostovoima ja suoman talous kuntoon? Miksi mua ahdistaa tää ihan hirveesti, lähinnä pelko että näin käy omalle kohdalle myös.
Tästä mahdollisesti tulossa joku rahallinen korvaus, tietyin ehdoin, josta osa menee tosin veroihin ja varmaan lyhennetään työttömyys korvauksista sitten, mikä nyt ei todellisuudessa sitten ole mikään bonus, kun katsotaan että olet saanut tuloa jolla pitäisi pärjätä X-määrän aikaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa