Ninni kirjoitti:No, siis jos haluat tarkennusta niin olen kuullut tämän roomalaisvertauksen tosi usein, eli moni uskoo ettei ihmisen "kuulu" elää vanhaksi.
Mutta en tiedä onko se tosissaan, vai läppä, joten ajattelin että se johtuu ehkä hetkellisestä vitutuksesta kun on kunto mennyt alas.
Eli näin helposti voi käsittää väärin, joten ei tuosta eutanasiasta pitäisi edes todellakaan keskustella.
Nääkin Umac otit oikein kirosanat jo esille, vaikka olen pitänyt sinua kohtuu maltillisena keskustelijana. Joten huomaatko?
Huomasin totaaalisen oudon viestisi, kyllä.
Asiahan ei ole mikään hetken läppä tms. Saati siihen prosessiin pääsisi helposti. Kunnon huonontuessa ylipainon takia.
Vahvat lääketieteelliset faktat on hyvä kaivella esille ensin, näissä keskusteluissa siis. Tämä ei ole siis mikään mutuilu aiheena.
muoks: lisään tuon viime vuotisen pätkän: https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/5653346
”Olen nähnyt hankalia kuolemia ja kuullut ihmisten pyytävän apua” – Lääkäri Juha Hänninen toivoo, että eutanasialaki etenisi vihdoin ensi vaalikaudella