Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mea kirjoitti:Kamalia juttuja täällä, kehtaanko nyt taas kertoa jotain pienempää.
Ilo menee ortopedille huomenna. Tai siis niillä on orto-puoli erikseen eivätkä ota ontumistapauksia tavalliselle puolelle ollenkaan. Ilo ei ole laittanut toiselle etujalalle painoa muutamaan päivään juuri ollenkaan, ei tunnu menevän ohitse joten mennään näyttämään. Tosin näin on käynyt kerran ennenkin, se hyppi kolmella jalalla kotona, ja kun päästiin klinikalle niin se kirmasi siellä kuin aropupu.Eikä löytynyt mitään vikaa.
Nettikalenterissa oli vasta viikon päähän ensimmäinen vapaa aika, onneksi soitin niin löytyi yksi peruutusaika huomiselle.

Iidis79 kirjoitti:Mä olen ymmärtänyt että Herttoniemen ja viikin alueella on sellaisia ell joita on suositeltu. mm. Sopulitien ja sympaatti ell. Itse viimeksi Hgissä asuessani kävin Ahma eläinklinikalla, Viikissä. Näyttäsi vielä olevan olemassa.
Mutta joo kannattaa kilpailuttaa ja soittaa suoraan ja kysyä hintoja
Iidis79 kirjoitti:Mä olen ymmärtänyt että Herttoniemen ja viikin alueella on sellaisia ell joita on suositeltu. mm. Sopulitien ja sympaatti ell. Itse viimeksi Hgissä asuessani kävin Ahma eläinklinikalla, Viikissä. Näyttäsi vielä olevan olemassa.
Mutta joo kannattaa kilpailuttaa ja soittaa suoraan ja kysyä hintoja
kualcc kirjoitti:Varasin ns. koko paketin (lonkat, kyynärät, selkä, silmät, sydän ja polvet
Kissimyyr yhä vaan kirjoitti:
Eikö soittaja lukenut potilastietoja, ja onko nykyään normaalia tuollainen markkinointi?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: aunet ja 9 vierailijaa