Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Titaanijäärä kirjoitti: Mä en ole talvi-ihminen ja kaikki alle nollan lämpötilat on melkein yhtä inhoja, ja toki pohjoisempana on ihan oikeastikin kylmää, mutta kakaranakin tämmöinen parikymmentä astetta pakkasta oli kuitenkin vielä ihan normaali talvikeli, nyt tuntuu että se on jo lähes maailmanloppu noin uutisoinnin mukaan.
Mella M kirjoitti:Eilen luin jostain somesta jonkun äidin juttua, että kuinka lapset kiipee seinille, kun ulkoilu ei nyt onnistu, kun on niin kylmä. Olin ihan että mitä hittoa!? Kun mä olin muksu, niin me asuttiin Lapissa ja silloin oli usein 30 asteen tai jopa kylmempiä päiviä. Joka päivä oltiin ulkona, kuljettiin kävellen kouluun jne. Lapset kyllä tarkenee, kun vaan laittaa tarpeeksi päälle. Ne kuitenkin liikkuu niin paljon tuolla lumessa leikkien, ettei siinä ehdi kylmä tulla. Mutta ilmeisesti mielummin ollaan koko päivä sisällä ja sitten valitetaan someen, kuinka illat on yhtä huutoa ja kiljumista ja lapsille on vaikea keksiä tekemistä.
Dacrest kirjoitti:Mella M kirjoitti:Eilen luin jostain somesta jonkun äidin juttua, että kuinka lapset kiipee seinille, kun ulkoilu ei nyt onnistu, kun on niin kylmä. Olin ihan että mitä hittoa!? Kun mä olin muksu, niin me asuttiin Lapissa ja silloin oli usein 30 asteen tai jopa kylmempiä päiviä. Joka päivä oltiin ulkona, kuljettiin kävellen kouluun jne. Lapset kyllä tarkenee, kun vaan laittaa tarpeeksi päälle. Ne kuitenkin liikkuu niin paljon tuolla lumessa leikkien, ettei siinä ehdi kylmä tulla. Mutta ilmeisesti mielummin ollaan koko päivä sisällä ja sitten valitetaan someen, kuinka illat on yhtä huutoa ja kiljumista ja lapsille on vaikea keksiä tekemistä.
Riippuu vähän alueesta. Rannikolla -30 ja siihen päälle kostea merituuli, niin meinaa jäätyä pystyyn vaikka olisi monta kerrosta talvivaatteita päällä.
Sama pakkanen sisämaassa on pirtsakka ulkoilukeli.
aunet kirjoitti:Eipä ne karvatkaan sen enempää kuin takkikaan borzoitten jalkoja suojaa. Eniten veetuttaa just nuo koirat, varpaat napsahtaa alta aikayksikön jäähän -30:ssä. Lenkille ei toivoakaan, onneks on sentään piha. Mitkään töppöset ei jalassa pysy. En tiijä miten ennen selvittiin ennen kuin koirille takit keksittiin.
Tähän pakko sanoa, että rannikolla kyllä harvoin on se - 30 jos tyyliin koskaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Evakko ja 14 vierailijaa