Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Iidis79 kirjoitti:Olen miettinyt paljon, ja alan kallistua negatiivisen puolelle.
Ajoitus ensimmäisenä ja ehkä kuitenkin tuo rotusekoitus ei ole se mikä mulle nyt olis järkevää.
Sitä aina vaan siirtää ja siirtää, odottaa täydellistä hetkeä...
Ei koirat tästä maasta lopu.
msk kirjoitti:Yksi tuttu kasvattaa (tosin nyt on tauolla) pinsereitä.
En tunne hänen koiriaan mitenkään hyvin. Kun juttelin rodusta hänen kanssaan niin ei kamalasti suositellut kun tietää minun "kriteerini."
Vapaanapidettävyys ei välttämättä ole kovin hyvä, riistaviettiä löytyy enemmän tai vähemmän. Talvisin kuulemma korvat repeävät helposti ja se on pitkäainen riesa. Toinen on rokotusreaktiot.
Jossain vaiheessa mietin itsekin pinseriä, mutta toisen(kin) kasvattajan kanssa juteltuani tulin siihen tulokseen ettei ole minun rotuni.
Luonteissa on paljon hajontaa. Voit saada tosi kivan tai sitten ihan kamalan. Näin sanoi tuo kasvattaja.
Kooltaan ja turkiltaan olisi ihan passeli.
Tuo tuttu joka on kasvattanut pinsereitä, on myös kisannut Tokossa ainakin.
Oikeastaan ei tee mieli koiraa, mutta kun muuten ei saa itseään kylliksi ulos.
MJK kirjoitti:Oikeastaan ei tee mieli koiraa, mutta kun muuten ei saa itseään kylliksi ulos.
Miksei kissojen kanssa voi ulkoilla? Työkaveri ulkoiluttaa tuntitolkulla kissaa, toki liikuntaahan siinä ei juuri itse saa mutta et puhunut siitä, vain ulkona olosta. Ainakin se kissa nauttii tutkia maailmaa.

MJK kirjoitti:Oikeastaan ei tee mieli koiraa, mutta kun muuten ei saa itseään kylliksi ulos.
Miksei kissojen kanssa voi ulkoilla? Työkaveri ulkoiluttaa tuntitolkulla kissaa, toki liikuntaahan siinä ei juuri itse saa mutta et puhunut siitä, vain ulkona olosta. Ainakin se kissa nauttii tutkia maailmaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa