Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Iidis79 kirjoitti:Latasin (siirsin vanhalta kännykältä) uudelle kännykälle musiikkia (mikä on siis joskus ladattu ihan CD:ltä ensin tietokoneelle ja sitten kännykälle) nyt tajusin ettei tuossa uudessa OnePLus Nordissa ole mitään musiikin toistoon soveltuvaa sovellusta. Eli sellainen pitäisi ladata. Vanhassa Sony kännykässä sentään vielä oli sen oma joku musiikin kuunteluun soveltuva oma systeemi. Nyt pitäs ladata joku. Mutta en missään nimessä ala maksamaan mitään ja vielä vähemmän kuuntelemaan mitään mainoksia siellä välissä kun haluan kuunnella omia biisejä.
Unohdanko koko jutun ja tyydyn vanhaan Sonyyn joka soittaa biisit sen kummempia kyselemättä vai siirrynkö takaisin CD aikaan.
Iidis79 kirjoitti:Latasin (siirsin vanhalta kännykältä) uudelle kännykälle musiikkia (mikä on siis joskus ladattu ihan CD:ltä ensin tietokoneelle ja sitten kännykälle) nyt tajusin ettei tuossa uudessa OnePLus Nordissa ole mitään musiikin toistoon soveltuvaa sovellusta. Eli sellainen pitäisi ladata. Vanhassa Sony kännykässä sentään vielä oli sen oma joku musiikin kuunteluun soveltuva oma systeemi. Nyt pitäs ladata joku. Mutta en missään nimessä ala maksamaan mitään ja vielä vähemmän kuuntelemaan mitään mainoksia siellä välissä kun haluan kuunnella omia biisejä.
Unohdanko koko jutun ja tyydyn vanhaan Sonyyn joka soittaa biisit sen kummempia kyselemättä vai siirrynkö takaisin CD aikaan.
Etkös sä asu Turun seudulla? Raisiossa Puuilon "takana" on Muovikum, josta taatusti löytyy ratkaisu.Mea kirjoitti:Haluaisin että työtuolini olisi ainakin 10 cm korkeampi kuin se on. Mielellään enemmänkin. Mistä saisi sellaisen tarpeeksi kovan tuolinpäällisen, ettei siihen uppoa, mutta tarpeeksi pehmeän että pystyy istumaan? Ja sen verran paksun ettei niitä tarvisi kuin pari korkeintaan.
Dacrest kirjoitti:Iidis79 kirjoitti:Latasin (siirsin vanhalta kännykältä) uudelle kännykälle musiikkia (mikä on siis joskus ladattu ihan CD:ltä ensin tietokoneelle ja sitten kännykälle) nyt tajusin ettei tuossa uudessa OnePLus Nordissa ole mitään musiikin toistoon soveltuvaa sovellusta. Eli sellainen pitäisi ladata. Vanhassa Sony kännykässä sentään vielä oli sen oma joku musiikin kuunteluun soveltuva oma systeemi. Nyt pitäs ladata joku. Mutta en missään nimessä ala maksamaan mitään ja vielä vähemmän kuuntelemaan mitään mainoksia siellä välissä kun haluan kuunnella omia biisejä.
Lataa kännykkään Brave-selain. Kun kuuntelet YouTubea sen kautta, Brave blokkaa mainokset.
Lisäksi YouTuben ja podcastien kuuntelu onnistuu, vaikka näyttö ei ole päällä.
Minä kuuntelen cd ja clasetteja vain! Mp3 soitin lakkasi toimimasta jo vuosia sitten.
Vieras kirjoitti:Instan on lkanit tulla ”viestiketjut” mainoksia? Vai mikä tuo juttu oikein on. Näkyy osa jonkun viestiä ja kun siitä klikkaa niin tulee ilmoitus että lataa viestiketjut sovellus. Nissä mainoksissa ei ole ruksia eli niitä ei saa pois. Onko tämä joku instan oma juttu?
Fran kirjoitti:Se on aika piilossa vaikka näkyykin oharille. Mä oon hakenut sieltä pari kertaa mittojen mukaan leikatun patjan ja palvelu on ollut ensiluokkaista.
Vieras kirjoitti:Instan on lkanit tulla ”viestiketjut” mainoksia? Vai mikä tuo juttu oikein on. Näkyy osa jonkun viestiä ja kun siitä klikkaa niin tulee ilmoitus että lataa viestiketjut sovellus. Nissä mainoksissa ei ole ruksia eli niitä ei saa pois. Onko tämä joku instan oma juttu?
Jos haluat vaihtaa salasanan tai PIN-koodin, siirry aloitusvalikkoon >Asetukset > Tilit > Kirjautumisasetukset.
Valitse ensin PIN-koodi (Windows Hello) ja sen jälkeen Vaihda PIN-koodi.
Valitse Salasana ja valitse sitten Muuta.
Mella M kirjoitti:Vieras kirjoitti:Instan on lkanit tulla ”viestiketjut” mainoksia? Vai mikä tuo juttu oikein on. Näkyy osa jonkun viestiä ja kun siitä klikkaa niin tulee ilmoitus että lataa viestiketjut sovellus. Nissä mainoksissa ei ole ruksia eli niitä ei saa pois. Onko tämä joku instan oma juttu?
Tämä on sovellus Threadsin mainos. Olen itse ladannut tuon. Se on vähän saman tyyppinen kuin Twitter, tosin ainakin toistaiseksi sisältö tuntuu olevan hyvin kevyttä. Eli tuonne voi kuka tahansa kirjoittaa, ajatuksia ja ne näkyy "kaikille".
Vieras kirjoitti:Miten tämä siis tehdään?
”Voiko fasettilukon avata itse?
Joskus fasettilukon voi saada avattua itse, joskus se on siihen liian tiukka, Pulkkinen sanoo. Esimerkiksi rintarangan lukko voi aueta näin:
Nosta kädet eteen
Laita kyynärpäät yhteen
Nosta olkapäitä nopeasti ylös”
Eli miten kädet ovat?
https://www.itsehoitoapteekki.fi/kipu-s ... -ja-hoito/
Mella M kirjoitti:Vieras kirjoitti:Instan on lkanit tulla ”viestiketjut” mainoksia? Vai mikä tuo juttu oikein on. Näkyy osa jonkun viestiä ja kun siitä klikkaa niin tulee ilmoitus että lataa viestiketjut sovellus. Nissä mainoksissa ei ole ruksia eli niitä ei saa pois. Onko tämä joku instan oma juttu?
Tämä on sovellus Threadsin mainos. Olen itse ladannut tuon. Se on vähän saman tyyppinen kuin Twitter, tosin ainakin toistaiseksi sisältö tuntuu olevan hyvin kevyttä. Eli tuonne voi kuka tahansa kirjoittaa, ajatuksia ja ne näkyy "kaikille".
Iidis79 kirjoitti:Latasin tuon IG:n viestiketjut. Petyin. Niissä mainoksissa oli pitkälti suomalaisia juttuja, mutta lataamisen jälkeen vaan jotain jenkki juttuja jostain abortista tai pressan vaaleista.
Eli poistoon meni. En tiiä sitten mitä siinä pitäis seurata että näkis mielellään vain suomalaisia juttuja.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa