Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Iidis79 kirjoitti:Joo tossa testissä on kyllä useita ongelmia.
Qppa kirjoitti:Manchesterinterrieri! ♥
Mulla oli yks hoitomanssi. Omistajan varoituspuheiden mukaan tulossa oli maailman villein ja aktiivisin vipeltäjä ja oli vähän huolissaan että pärjäänköhän minä.
No, tottakai nuori terripoika oli tyypillisesti kovin aktiivinen ja eloisa mutta minä vaan aattelin että onpa ihanan rauhallinen ja yhteistyöhaluinen tyyppi. Utelias, tosi fiksu, kaikinpuolin just sellainen mistä mä tykkään, ei mikään lapanen mutta ei mikään luupääkään. Sit ku mentiin niin mentiin, mutta sit ku tehtiin tyyppi oli ihan täpöllä mukana ja sit kun oltiin, tyyppi kömpi kainaloon hakemaan lämpöä ja rakkautta. Silloin mietin että se vois olla itselleni yks mahdollinen rotuvaihtoehto jos terrikuume käy liian suureksi. Että joo, pärjäsin. Ja ihan vähän ihastuinkin.
msk kirjoitti:Tein testin:
Chihuahua
Schipperke
Shetlanninlammaskoira
Venäjäntoy
Tanskalais-ruotsalainen pihakoira
Bostoninterrieri
Kingcharlesinspanieli
Papillon ja phalene
Ranskanbulldoggi
Kleinspitz
Valitsin turkin osalta puolipitkäkarvaisen. Jännä että antaa vaihtoehtoina myös ihan pohjavillattomia, lyhytkarvaisia rotuja.
Lihavoituna ne rodut joita olen harkinnut.
Iidis79 kirjoitti:Sheltti/whippet oliskin aika metka, just ehkä sellanen lyhytkarvainen sheltti.
Niin kannattaa pitää silmät auki sekarotuisten suhteen, sieltä voi löytyä oikeen timantti.
Mä luulen että jos tollasen kleinin löytää hyvältä kasvattajalta jolla on hyvät koirat, niin en usko että koira olis automaattisesti sisällekusija.
Toivotaan että kun oikea aika koittaa niin teille löytyy just sopiva koira, oli se sitten papillon tai sheltti tai joku muu.
Iidis79 kirjoitti:Sheltti/whippet oliskin aika metka, just ehkä sellanen lyhytkarvainen sheltti.
Niin kannattaa pitää silmät auki sekarotuisten suhteen, sieltä voi löytyä oikeen timantti. .
omenavaras kirjoitti:
https://fi.pinterest.com/pin/italian-gr ... 040025375/
Sheltti-italianvinttikoira. On aikas nätti.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Darre ja 7 vierailijaa