Oma lapsi ja perhe on eri asia.
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mea kirjoitti:^ Jostain syystä mummoilla tuntuu olevan tarve huomautella. Vai sattuuko tätä vain minulle. Nimittäin ei ole yksi eikä kaksi mummoa, jotka ovat sanoneet että eikö sinun ole KYLMÄ!! No juu, ei ole. Jos olisi niin ehkä tajuaisin laittaa lisää vaatetta? Kuljen kyllä kevyissä vaatteissa ja pöyristelen ihan keskenäni kun muilla ihmisillä on talvitakit ja minulla kesämekko, mutta ei tulisi mieleenkään sanoa siitä kenellekään.
Mea kirjoitti:^ Jostain syystä mummoilla tuntuu olevan tarve huomautella. Vai sattuuko tätä vain minulle. Nimittäin ei ole yksi eikä kaksi mummoa, jotka ovat sanoneet että eikö sinun ole KYLMÄ!! No juu, ei ole. Jos olisi niin ehkä tajuaisin laittaa lisää vaatetta? Kuljen kyllä kevyissä vaatteissa ja pöyristelen ihan keskenäni kun muilla ihmisillä on talvitakit ja minulla kesämekko, mutta ei tulisi mieleenkään sanoa siitä kenellekään.
kuvatus kirjoitti: Luotan siihen, että aikaihmiset tietävät oman parhaansa, mutta lapsista ja nuorista en ole ihan varma. Ehkä Siperia opettaa?
Vieras kirjoitti:Ihmettely siitä miksi tulee teksti Service Unavailable kun yritän kirjoittaa tänne muuta kuin sanan *hienoa?*
Tuo tulee kyllä läpi mutta kun kirjoitin pitemmästi niin service unavailable.
Vieras kirjoitti:Et kai sä kuvatus oikeasti luule että jollain teinillä on niin vähän vaatteita päällä kun hän ei ymmärrä omaa parastaan? Kyllä ne teinitkin "tietää oman parhaansa", se vain ei ole sama kuin sinun![]()
Paitsi että Olikohan viimeisimmässä tiede lehdessä juuri juttu siitä että teinien aivot ovat kuin aivovaurion saaneella, mutta toipuvat kyllä
Ninni kirjoitti:Mulla se pissatulehdus jotenkin silti ärsyttää erityisesti, koska se on käytännössä jo toisen ihmisen alapään ottamista keskustelun aiheeksi, siihen puuttumista ja vähän kuin kiristettäisi. Tyyliin "älä leiki sillä tai se tippuu irti."
kuvatus kirjoitti:Vieras kirjoitti:Et kai sä kuvatus oikeasti luule että jollain teinillä on niin vähän vaatteita päällä kun hän ei ymmärrä omaa parastaan? Kyllä ne teinitkin "tietää oman parhaansa", se vain ei ole sama kuin sinun![]()
Paitsi että Olikohan viimeisimmässä tiede lehdessä juuri juttu siitä että teinien aivot ovat kuin aivovaurion saaneella, mutta toipuvat kyllä
Kokemuksesta tiedän, että jos teinillä on vaakakupissa vastakkain ulkonäkö ja coolius / käytännöllisyys ja terveys, niin suuri osa valitsee ensimmäisen
smörgen kirjoitti:Erilaisissa työpaikoissa on erilainen työ- ja pukeutumiskulttuuri.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa