Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
KiitosIidis79 kirjoitti:^^
Hyvin pohdittu.
Ninni kirjoitti:Riippuu varmaan kuka sen näkee keikistelynä, ja kuka normaalina.
Ihminenhän on "laumaeläin" ja elää yhteisössä. Minun yhteisössäni, jonka olen siis rakentanut kuvitteellisesti lähinnä päässäni ja yhdistän myös tosielämän tuttavuuksiin, arvostetaan enemmän käytännön selviytymistä villissä luonnossa, ja jos yhteisööni liittyy jäsen joka "keikistelee" korkkareissa, herää heti epäilys pystyisikö hän kantamaan korteaan kekoon tässä selviytymiskamppailussa villiä luontoa vastaan. Hän ei pystyisi kävelemään lauman mukana vaan häntä pitäisi kantaa pitkillä vaelluksilla.
Normaalina korkkaripukeutumista pitävä ehkä elää yhteisössä, jossa selviytymistä edistää nimenomaan korkkarit, koska ne viestivät että olen yksilö jonka ei tarvitse työskennellä ruumiillisesti enää ja minulla on valtaa. Ollaan saavutettu taso, jossa luonnossa selviäminen ei ole enää tapetilla. Tai, viehättävyyden korostaminen on myös varmaan vaistomaista. Pitää olla aina kotonaan ja sulautunut ympäristöön missä elää. ;Mulla olisi telkkarissa epämukava olo näissä rynttyissä, missä istun tällä hetkellä.
Toisaalta kun lähden tästä roskia viemään, sulaudun ympäristööni ja kukaan vastaantulija ei ole paremmin tai huonommin pukeutunut. Kilpailu parittelukumppanin huomiosta ei ole myöskään akuuttia.
Ninni kirjoitti:Eli nyt joku luulee, että tässä ollaan oikeasti lähdössä retkelle selviytymään. Onneksi selviytyjissä on telkkariväkeä, pääsee näkemään kuka siellä pärjääJos tällaista väärinkäsityksen tasoa on oikeastikin olemassa, opimme ainakin että täytyy varoa sanojaan muualla kuin keskustelufoorumilla. Aina oppii uutta.
Ps. Jos jatkaisin tuota samaa, niin voisin kysyä että miten joku voi vihata naisia, vaikka on nainen? Ja mitä on sisäistetty? Mistä tiedän onko mun sisällä joku naisviha? Pitääkö soittaa lääkäri. TIetäisin kai kyllä jos olisin sisäistänyt jotakin.
Ninni kirjoitti:Riippuu varmaan kuka sen näkee keikistelynä, ja kuka normaalina.
Ihminenhän on "laumaeläin" ja elää yhteisössä. Minun yhteisössäni, jonka olen siis rakentanut kuvitteellisesti lähinnä päässäni ja yhdistän myös tosielämän tuttavuuksiin, arvostetaan enemmän käytännön selviytymistä villissä luonnossa, ja jos yhteisööni liittyy jäsen joka "keikistelee" korkkareissa, herää heti epäilys pystyisikö hän kantamaan korteaan kekoon tässä selviytymiskamppailussa villiä luontoa vastaan. Hän ei pystyisi kävelemään lauman mukana vaan häntä pitäisi kantaa pitkillä vaelluksilla.
Normaalina korkkaripukeutumista pitävä ehkä elää yhteisössä, jossa selviytymistä edistää nimenomaan korkkarit, koska ne viestivät että olen yksilö jonka ei tarvitse työskennellä ruumiillisesti enää ja minulla on valtaa. Ollaan saavutettu taso, jossa luonnossa selviäminen ei ole enää tapetilla. Tai, viehättävyyden korostaminen on myös varmaan vaistomaista. Pitää olla aina kotonaan ja sulautunut ympäristöön missä elää. ;Mulla olisi telkkarissa epämukava olo näissä rynttyissä, missä istun tällä hetkellä.
Toisaalta kun lähden tästä roskia viemään, sulaudun ympäristööni ja kukaan vastaantulija ei ole paremmin tai huonommin pukeutunut. Kilpailu parittelukumppanin huomiosta ei ole myöskään akuuttia.
Umac kirjoitti:Ennen tätä ketjua, ja Anniinaan kohdistuvaa mielipidettä, en muista koska miettineeni miten he siellä tv:ssä pukeutuvat?
Ninni kirjoitti:Ps. Jos jatkaisin tuota samaa, niin voisin kysyä että miten joku voi vihata naisia, vaikka on nainen? Ja mitä on sisäistetty? Mistä tiedän onko mun sisällä joku naisviha? Pitääkö soittaa lääkäri. TIetäisin kai kyllä jos olisin sisäistänyt jotakin.
Ninni kirjoitti:Eli nyt joku luulee, että tässä ollaan oikeasti lähdössä retkelle selviytymään. Onneksi selviytyjissä on telkkariväkeä, pääsee näkemään kuka siellä pärjääJos tällaista väärinkäsityksen tasoa on oikeastikin olemassa, opimme ainakin että täytyy varoa sanojaan muualla kuin keskustelufoorumilla. Aina oppii uutta.
Ps. Jos jatkaisin tuota samaa, niin voisin kysyä että miten joku voi vihata naisia, vaikka on nainen? Ja mitä on sisäistetty? Mistä tiedän onko mun sisällä joku naisviha? Pitääkö soittaa lääkäri. TIetäisin kai kyllä jos olisin sisäistänyt jotakin.
Titaanijäärä kirjoitti:Heh, samoilla linjoilla kuin Umac. Ylipäätään kiinnitän huomiota ihmisten vaatteisiin lähinnä vain jos ne on jotenkin täysin tilanteeseen sopimattomat tai epäkäytännölliset (tyyliin ne korkkarit ja hamoset päällä navettatöihin tullessa tai navettavaatteet linnanjuhlissa tai shortsit pakkaskelillä tms) tai erityisen kivan näköiset tai jotain todella erikoista (tyyliin Maria Veitola tai jotkut villit muotiluomukset). Pääosin ihmiset saa kyllä mun puolestani pukeutua ihan just niin kuin tykkäävät ja missä tyylissä itse viihtyvät vaikka itse jotain en päälleni laittaisikaan.
Umac kirjoitti:Anniina Valtaonen sai huutia lenkkareistaan:
--- Lopulta näyttelijä Jaana Saarinen laittoi pisteen Valtosen pukeutumissäännöille pidettyään esiintymiskoulutusta nuorelle meteorologille. Tästä eteenpäin hänet on nähty televisiossa omana itsenään: vaatteissa, joissa hän kokee olonsa mukavaksi.---
Mea kirjoitti:^ Jostain syystä mummoilla tuntuu olevan tarve huomautella. Vai sattuuko tätä vain minulle. Nimittäin ei ole yksi eikä kaksi mummoa, jotka ovat sanoneet että eikö sinun ole KYLMÄ!! No juu, ei ole. Jos olisi niin ehkä tajuaisin laittaa lisää vaatetta? Kuljen kyllä kevyissä vaatteissa ja pöyristelen ihan keskenäni kun muilla ihmisillä on talvitakit ja minulla kesämekko, mutta ei tulisi mieleenkään sanoa siitä kenellekään.
Mea kirjoitti:^ Jostain syystä mummoilla tuntuu olevan tarve huomautella. Vai sattuuko tätä vain minulle. Nimittäin ei ole yksi eikä kaksi mummoa, jotka ovat sanoneet että eikö sinun ole KYLMÄ!!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa