Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Umac kirjoitti:Olen saanut, vaatii toki hoitosuhteen ko. paikkaan ja eläinlääk. käynnin viim. vuoden sisällä siellä. Se on lakisääteistä nykyään:
Edellytyksenä luovutukselle on, että eläinlääkäri käy tarkastamassa eläinten terveydentilan säännöllisesti, laatii terveydenhuoltosuunnitelman ja suunnitelman immunologisten ja muiden eläinlääkevalmisteiden käytöstä eläinten pitopaikassa sekä varmistuu siitä, että eläimen omistajalla tai haltijalla on riittävät taidot ja kyvyt tunnistaa lääkitystarpeet, käsitellä lääkkeitä ja antaa lääkkeet eläimelle.
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2014/20140387
17 § Muu lääkkeiden luovutus
Mutta minullakin on aina kipulääkettä kotona. On nytkin ja tiedän jo, että uusi pullo tulee 1.11. tulee hammaslääkärikäynnin yhteydessä, toki.
Dacrest kirjoitti:Jos koiralla on ollut yhtään perusvenähdystä oudompia kipuoireita, olen soittanut eläinlääkärille. Usein ohjeet ovat: "anna sille pari päivää kipulääkettä, jollei mene sillä ohi, tuo näytille". Samalla olen varmistanut kaapissa olevien kipulääkkeen sopivuuden ja annostuksen.
Tiibetinhelmi kirjoitti:Meillä on koirien kotiapteekissa peruskipulääkkeitä aina, samoin silmätippoja ja muuta vastaavaa. Parikin luottoeläinlääkäriä on, kenen pakeilla on vuosien ajan jo käyty.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa