Kalliimmassa samat luvut 6 ja 128 suoraan. Auttakaa avutonta
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Umac kirjoitti:En tunne CAT-malleja mutta eikö Samsung Xcover (joku uusin malli kenties?) olisi parempi lähes kaikilta ominaisuuksiltaan? Niissä roiskesuojaa, iskunkestävyyttä jne.

Mella M kirjoitti:Mä olen aina luullut, että osaan ostaa puhelimia ja en ole tässä asiassa ihan puupää, mutta ei. Nyt viimeksi talvella onnistuin ostamaan puhelimen, missä ei ole muistikorttipaikkaa eikä paikkaa sellaisille kuulokkeille missä on piuha!
Jollain adapterilla mä nuo toki saisin, mutta mielummin olisin ostamatta yhtään lisää kaikenlaisia piuhanpätkiä.
Kissimyyr6-66 kirjoitti:Umac kirjoitti:En tunne CAT-malleja mutta eikö Samsung Xcover (joku uusin malli kenties?) olisi parempi lähes kaikilta ominaisuuksiltaan? Niissä roiskesuojaa, iskunkestävyyttä jne.
Kiitos Umac, mutta tämä on mun eka ja vika Samsung, muuttaa asetuksia ilman lupaa ja myöntää itse sovelluksille lupia ilman mun lupaa. Epäilen vaan työmuistin riittävyyttä. Toinen vaihtoehto olisi joku Nokia, mulla on mennyt luotto noihin idän ihmeisiin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa