Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mea kirjoitti: (Olen itse ollut määräaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä 6 vuotta joten turha sanoa miten sille "ei millään" pääse. Palasin töihin ihan omasta halusta vaikka tulot eivät muuttuneet euroakaan.)
Kissimyyr6-66 kirjoitti:
Minusta ajatus että oman toimeentulon eteen EI tarvitsisi tehdä mitään on ihan käsittämätön ja kestämätön.
Mea kirjoitti:Niiden, jotka eivät työhön kykene, ei kuuluisi edes olla työkkärin asiakkaita ja työttömyysrahalla. Siksi on typerää vetää jatkuvasti keskusteluun se, että "eivät kaikki kykene töihin". Eivät varmasti, mutta silloin ei olla työttömiä työnhakijoita, eivätkä ne ihmiset kuulu tähän asiaan. (Olen itse ollut määräaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä 6 vuotta joten turha sanoa miten sille "ei millään" pääse. Palasin töihin ihan omasta halusta vaikka tulot eivät muuttuneet euroakaan.)
Mea kirjoitti:^^ Varmasti olet oikeassa enkä yhtään epäile. Mutta näin ei kuitenkaan kuuluisi olla. Kun itse sanon että työtä pitäisi tehdä toimeentulon eteen, tarkoitan ihan vain niitä jotka siihen kykenisivät, se on itsestäänselvyys. Työkyvyttömien siivoaminen työhaluttomien joukosta on mielestäni eri keskustelu.
Mea kirjoitti:^^ Varmasti olet oikeassa enkä yhtään epäile. Mutta näin ei kuitenkaan kuuluisi olla. Kun itse sanon että työtä pitäisi tehdä toimeentulon eteen, tarkoitan ihan vain niitä jotka siihen kykenisivät, se on itsestäänselvyys. Työkyvyttömien siivoaminen työhaluttomien joukosta on mielestäni eri keskustelu.
Vieras kirjoitti:Mea. Kirjoitit aiemmin aivan eri tavalla ja siihen minä kommentoin, siihen moni muukin on kommentoinut. Luetun ymmärtämisessä sinulla tosiaan on vikaa ja vähän muutenkin, kun et nyt näe mitä SINUN tekstiäsi olen lainannut etkä ymmärrä mitä olet ihan itse kirjoittanut.
Vieras kirjoitti:Vielä viimeinen rautalankavääntö tähän asiaan: työkyvyttömien työttöminen vetäminen keskusteluun ei ole typerää, vaan erittäin tärkeää.
Mea kirjoitti:Fran kirjoitti:Aika kapeakatseista kuvitella, että kaikki työttömät kykenevät kokoaikatyöhön.
Aika kapeakatseista kuvitella, että kaikki työttömät ovat työkyvyttömiä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: aunet ja 7 vierailijaa