Täällä olikin jo keskustelua Reinon erkkarista
16 junioriurosta oli ilmoitettu näyttelyyn. Jokunen taisi puuttua.
Juu, hyvin meni ja kaikkein iloisin olen Reinon käytöksestä <3
Ei taaskaan paljon maalaispoikaa hetkauttanut mikään ja esiintyi kuin vanha konkari. Olen iloinen siitä että tällainen pellossa kasvanut maalaispoikakin voi sijoittua rodun erikoisnäyttelyssä

Reino sain tosiaan ERIn, oli JUK2 ja sai SA:n.
Aika paljon tuli HYLsyjä hammaspuutoksista, ja jopa ihan oikeille näyttelytykeille ja oli muutenkin tosi tiukka tuomari joten senkin puolesta voi olla Reinon sijoituksesta iloinen.
Mutta ei ole näyttelyt mun juttuja. Saattaa olla että menee ihan jonniinverran aikaa ennenkuin (jos koskaan) ilmoitan Reinon näyttelyyn.
Oli kuitenkin kiva tavata tuttuja ja tutustua mukaviin uusiin ihmisiin. Ilmapiiri ja fiilis oli todella ystävällinen ja rento.
Saatiin Reinolle esitysapua etukäteen tuntemattomalta ihmiseltä, ihan mahtavaa. Ja Reinohan meni aivan sujuvasti täysin vieraan ihmisen kanssa
Rottweilerihmiset ovat niin mukavia <3 Ja kiitos taas myös Kasvattaja Samille Reinon esittämisestä.
Koska oli tosi kuuma, niin minulle tarjottiin istumapaikkaa varjoisasta teltasta. Niin ystävällistä.
Kiva päivä kaikkineen vaikka olikin ihan liian kuuma ja meinasin kertakaikkisesti väsähtää. Käytiin välillä syömässä, onneksi autossa on ilmastointi.
Jouduin myös välillä menemään autoon huilimaan ja laittamaan ilmastoinnin päälle.
Taas ollaan montaa kokemusta rikkaampia
Ja Reino! Alun Rhinoilun jälkeen se käyttäytyi niin mallikelppisesti että olisi voinut kuvitella sen olevan ties minkälainen näyttelykonkari.
Mahtava koira, kiitokset vielä kasvattajalle siitäkin!

You don´t have a soul.
You are a Soul,
you have a body.
C.S Lewis