Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Vieras kirjoitti:Villasukan pohjaan kertyy kovassa käytössä sellainen "huopaantunut mytty". Kuuluuko/saako sen ottaa pois vai heikkeneekö kestävyys siitä?
Vieras kirjoitti:Haluaisimme kysyä, onko tänne tullut paljon uusia käyttäjiä sen jälkeen kun palstalta suljettiin osioita käyttäjille?
Onko vilkasta siinä yhdessä osiossa minne ei yleensä netin surffaajat pääse ja onko keskustelu kiinnostavaa ja vilkasta. Kysymme koska ehkä sitten kirjautuisimme perheenjäseninä jos se tuo lisäarvoa, mutta jos sielläkin on hiljaista ei ole kiinnostusta kirjautua, Meillä on kolme koiraa ja kissa.
Mella M kirjoitti:Vieras kirjoitti:Haluaisimme kysyä, onko tänne tullut paljon uusia käyttäjiä sen jälkeen kun palstalta suljettiin osioita käyttäjille?
Onko vilkasta siinä yhdessä osiossa minne ei yleensä netin surffaajat pääse ja onko keskustelu kiinnostavaa ja vilkasta. Kysymme koska ehkä sitten kirjautuisimme perheenjäseninä jos se tuo lisäarvoa, mutta jos sielläkin on hiljaista ei ole kiinnostusta kirjautua, Meillä on kolme koiraa ja kissa.
No sehän selviää kun rekkautuu ja käy katsomassa ja jos ei kiinnosta, niin sitten ei vaan enää käy siellä. Aika vaikea on kyllä sanoa, että mikä kenenkin mielestä on kiinnostavaa, joten parempi varmaan itse katsoa.
Vieras kirjoitti:Haluaisimme kysyä, onko tänne tullut paljon uusia käyttäjiä sen jälkeen kun palstalta suljettiin osioita käyttäjille?
Vieras kirjoitti:Mella M kirjoitti:Vieras kirjoitti:Haluaisimme kysyä, onko tänne tullut paljon uusia käyttäjiä sen jälkeen kun palstalta suljettiin osioita käyttäjille?
No sehän selviää kun rekkautuu ja käy katsomassa ja jos ei kiinnosta, niin sitten ei vaan enää käy siellä. Aika vaikea on kyllä sanoa, että mikä kenenkin mielestä on kiinnostavaa, joten parempi varmaan itse katsoa.
Kysyttiin että onko siellä osioissa mitkä ei näy vilkasta keskustelua ja sellaista miksi kannattaisi tulla mukaan. Jos siis ei ole, ei sitten, tulkitsemme edellisen vastauksen sen kaltaiseksi, ettei oikeastaan olisi ja hiukan tylyksi, sen lisäksi
joten jätämme rekkautumatta. Kiitos tästä yhdestä vastauksesta.
Vieras kirjoitti:Millaisella maalilla pitäisi maalata sisäkäyttöön tarkoitettu täyspuinen sermi, ennen kuin sen laittaa ulos säiden armoille? Joku maali siihen on laitettu jo valmistajan puolesta, en tiedä mikä. Uudelleenmaalauksella siis tarkoitus pidentää sermin ikää ulkokäytössä edes vähän.
Mella M kirjoitti:Muutamilla korjaamoilla (ei siis merkkikorjaamoja) missä olen itse käyttänyt autoa on se tapa, että auto viedään sinne aamulla ja sitten sieltä soitellaan kun on valmista. Heillä on varmaan joku oma systeemi, minkä mukaan autoja tehdään. Joskus on soitettu jo hyvissä ajoin ennen puolta päivää ja joskus vasta kolmen aikaan iltapäivällä. Luulen, että tuolla systeemillä he lähinnä luo joustoa omaan aikatauluun, että jos jossakin tuleekin jotain yllättävää tms. Riippuu varmaan korjaamosta/pajasta, että miten vilkasta siellä on, mutta veikkaan, ettei monesta paikkaa saa sellaista aikaa kuin hammaslääkärissä, että auto viedään tiettyyn aikaan ja sen saa tunnin päästä mukaan. Tosin olen mä jossain saanut odottaessakin jonkun pikkuvian korjautettua, että vaikea mitään tiettyä aikaa on sanoa, että kuinka pitkään tuohon menee.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa