Meillä jotkut keskustelunaiheet on "kiellettyjä" siksi, ettei niistä seuraa mitään hyvää, ei ainakaan samanmielisyyttä. Politiikka on yksi tällainen. Ja jotkut remonttiasiat mutta ne ratkeaa siten että päätän ja teen itse
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
48h kirjoitti:Emme ole suhteen alussa enkä aio JSS. Olen tottakai sanonut miehelle monesti etten kestä tuollaista huutoa ja haukkumista mutta asiat ei ole aina niin yksinkertaisia. Hyvä jos joku kykenee muuttumaan naps vain mutta kaikki ei siinä onnistu. Miehellä oli hyvin traumaattinen lapsuus ja nuoruus ja voimakkaat ahdistumiset riitatilanteissa tulee sieltä. Menee taistelumoodiin jossa ainoa mihin pystyy on "yrittää pärjätä vastustajalle". Ja koska tunnen hänen lapsuudenperheensä lukuunottamatta niitä jotka kuolivat traagisesti jo miehen ollessa lapsi niin en ihmettele että sieltä on jäänyt traumoja. Mies on aikuisena muutaman kerran aloittanut psykologikäynnit mutta se tekee hänellä niin pahaa että on jäänyt kesken. On siis muun muassa oksentanut kesken asioiden käsittelyn. En voi pakottaa häntä siellä käymään.
Muuten mies on ihana ja rakastettava ihminen joka näyttää myös oman rakkautensa. Ja tiedän että hän rakastaa todella paljon ja että olen hänelle äärimmäisen tärkeä. Hän on hellä ja huomaavainen ja tukena kuin kallio. 99% arjesta siis täysin päinvastaista kuin riidat on. Ja paljon pystytään puhumaan ongelmista ja ratkomaan ristiriitatilanteita ilman riitaa. Mutta jos jostain syystä riita menee syvälle niin mies menee omaan kuoreensa ja muuttuu täysin.
Mutta riitoja ei ole usein ja elämä on liian lyhyt siihen että heivaisin rakkaan ihmisen sen takia että riidoissa hänellä nousee vanhat traumat pintaan. Kukaan ei ole täydellinen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa