Villasukat on ainoita joita neulon, ja niitä tarvitaan kyllä tässä talossa. Kun katsoo mihin tahansa kotona niin silmiin osuu itse tekemiä/kunnostamia esineitä. Sohvalla tässä kun makoilee läppärin kanssa, niin ensinnäkin sohvatyynyliinat on ommeltu/muokattu itse. Verhot on itse ommeltu, tv tasoon on tehty koroke itse, Nojatuoli on itse entisöity, samoin sohvapöytä, ja kukkapöytä odottaa entisöinti-innostusta. Rahi on päällystetty itse uudelleen, viherkasiven amppelit on näperrelty itse, villamatto on korjattu itse, ja toki villasukat on itse neulottu, seinällä on 2 taulua jotka on tehnyt tyttäreni, kukkaruukkuja olen maalannut mieleisekseni.
Juuri tein semikylmän eteisen hyllyyn puiset "jääkaappi"laatikot, siellä kun on talvella hyvä säilyttää kaikenlaista jääkaappikamaa.
En siis pidä käsitöinä pelkästään koristelemista, vaan ihan yhtä lailla tekemäni hyllyt ovat käsitöitä, vaikka nykyään mies tekee nuo puuhommat, itse kun en millään viitsisi raahautua pihan perälle sirkkeleiden sun muiden luokse