Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Kissimyyr6 kirjoitti:Onko kukaan nähnyt tänä vuonna myynnissä Lidlin kissakalenteria? On sopivasti repeytyvä materiaali, ja namit on sen verran hyviä, että kissat tykkäävät repiä ne sieltä ihan itse.
TlGER kirjoitti:Törmäsin tässä jokin aika sitten käsitteeseen imetyskoru. Kaikkea sitä.

piku kirjoitti:TlGER kirjoitti:Törmäsin tässä jokin aika sitten käsitteeseen imetyskoru. Kaikkea sitä.
Eikös siinä ole idea että vauva voi sitä räplää samalla kun syö? En siis tiedä, oletan vain kun tykkäävät usein räplää jotain syödessään. Minun lapsi kyllä räpläsi vaan peiton kulmaa tms.
piku kirjoitti:TlGER kirjoitti:Törmäsin tässä jokin aika sitten käsitteeseen imetyskoru. Kaikkea sitä.
Eikös siinä ole idea että vauva voi sitä räplää samalla kun syö? En siis tiedä, oletan vain kun tykkäävät usein räplää jotain syödessään. Minun lapsi kyllä räpläsi vaan peiton kulmaa tms.
Umac kirjoitti:piku kirjoitti:TlGER kirjoitti:Törmäsin tässä jokin aika sitten käsitteeseen imetyskoru. Kaikkea sitä.
Joo, minäkin opiskelin tuon netistä, en tiennyt. Vaikka kolme olen imettänyt. Ilmankin siis pärjää mutta jos tuo nyt on SE juttu niin sekin ok.
Koppelo kirjoitti:On tässä pari päivää tuntunut vähän älyttömältä, kun menin kylmään saunaan pesulle, ja ensimmäiseksi sai rikkoa jäätä ämpäreistä, jotta sai vettä peseytymiseen.
Hovarontti kirjoitti:Mulla on ollut luottokortti, ns pahojen tilanteiden varalle, eli vaikka jos tulee ylläri ELL tms. Tämä ei ole maksanut mitään silloin kun siellä ei ole käytettyä limiittiä. Nyt tuli puskista että maksaakin 12,50/kk. Aika raju nosto? Vieläkö jostain saa luottotiedot omaava kuukausimaksuttoman luottokortin ?
Jäätävä korotus ajatuksena sille että, kortti on vaan varalla jos jotain isoa ja ikävää tapahtuu
Mella M kirjoitti:Ei ne kaikki aina omaan makuun osu, mutta välillä on sellaisia makuja, että meinaa taju lähteä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa