Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Tiibetinhelmi kirjoitti:^Harmi tosiaan, Shaairahin pentukuvat olivat aivan huippua! Toivottavasti hän (kuten muutkin poistuneet) joskus iloksemme palaavat.
Mun mielestä "jaarittelu" kuuluu ja saa kuuluakin palstailuun. Ei kaiken tarvitse olla niin harrastuslähtöistä, ja mielellään minä ainakin luen muutakin kun eläinasiaa. Koirat ovat elämäntapa mutta muutakin elämää on, ainakin joskus!!
*kiranas* kirjoitti:voi plääh, koiralla on nyt jotain närästysongelmia. jospa se happosalpaajilla nyt rauhoittuis, ei auta kuin kokeilla.
Tiibetinhelmi kirjoitti:Mun mielestä "jaarittelu" kuuluu ja saa kuuluakin palstailuun. Ei kaiken tarvitse olla niin harrastuslähtöistä, ja mielellään minä ainakin luen muutakin kun eläinasiaa. Koirat ovat elämäntapa mutta muutakin elämää on, ainakin joskus!!
JMTNT kirjoitti:Tiibetinhelmi kirjoitti:Mun mielestä "jaarittelu" kuuluu ja saa kuuluakin palstailuun. Ei kaiken tarvitse olla niin harrastuslähtöistä, ja mielellään minä ainakin luen muutakin kun eläinasiaa. Koirat ovat elämäntapa mutta muutakin elämää on, ainakin joskus!!
Mutta jos saa tälläisiä vastauksia, kuten minä eräältä "pistä korkki kiinni", vaikka en ole korkkia ikinä aukaussutkaa, niin ylitän itseni, kun olen vielä tällä palstalla.![]()
(lainaus korjattu/ Umac)

JMTNT kirjoitti:^Näin on. Mutta kun kävin Hämeenlinnan poliisikoiralaitoksella näin tosi laihan rottweilerin ja ihmettelin. He sanoivat, että sitä ei lihavammaksi saa, eli huostaan otettu syntymälaiha. Ja se mielestäni johtuu siitä, että liian vähäisellä rualla suolisto on kutistunut.
JMTNT kirjoitti:^Näin on. Mutta kun kävin Hämeenlinnan poliisikoiralaitoksella näin tosi laihan rottweilerin ja ihmettelin. He sanoivat, että sitä ei lihavammaksi saa, eli huostaan otettu syntymälaiha. Ja se mielestäni johtuu siitä, että liian vähäisellä rualla suolisto on kutistunut.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa