Havaintoja Lemmikit.infosta kontra PP

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Havaintoja Lemmikit.infosta kontra PP

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.11.2022 23:09

Nyt kun on kulunut muutama kuukausi Lemmikkipalstojen yhtäkkisestä katoamisesta avaruuteen ties miksi ja siksi miksi tämä alusta syntyi lienee aika jakaa havaintoja ja kokemuksia palstasta tähän mennessä alkaen siitä kun 61 käyttäjää tuli tänne PPn loputtua, tämä 61 yhtäaikaista on siis tähänastisin suurin kävijämäärä

Seuraavia havaintoja, olen käynyt keskimäärin joka kolmas päivä
palstalla kävijät ovat suureksi osaksi vierailijoita, 2/3 tai enemmän eli palstalla vilkaistaan ei kirjauduta
kävijämäärä on hyvin suppea, 5-10 kävijää joka kerta kun olen katsonut
vakkarikirjoittajia on alle kymmenen, näistä pieni osa kirjoittaa ihan kaikkeen, nämä kirjoittajat voisi kuka tahansa heti nimetä
palstalla ei ole isoa vakituisten määrää
kirjoittaneissa
kuitenkin rekkautuneissa on enemmän muuta 80/100 ei näytä kirjoittavan, miksi, PPssä nimittäin kai? kirjoitteli kaikki tai kuka tahansa
rekkautuneitten puolella on esitetty (Fran) vielä että palstan pulinaa ei voisi lukea ilman rekkautumista, tuota miksi?
eihän siellä ole mitään mitä ei muutenkaan netissä olisi saatika että kun tulet tänne asetukset näyttää että sivusto ei ole turvallinen.
Henk.koht. päivän pulina pitäs olla avoin kaikille kuten PP oli. Jokainen vastaa omista postauksistaan, eihän siinä ole mitään ihmeellisempää kuin netissä yleensä, saati jos porukkaa on muutama kymmen (61 samanaikaista on ollut toistaiseksi maksimi).
Vieras

Re: Havaintoja Lemmikit.infosta kontra PP

ViestiKirjoittaja Tai sitten » 16.11.2022 23:39

Vielä yksi huomio: ne valittaa eniten jotka ei osallistu mihinkään ;)

Moni varmaan on halunnut rekata PP-tunnuksensa, että se on sitten varattu. Se on ihan ok.
Päivän pulinan ei tarvitse olla avoin kaikille, ei se ole PP vaan ihan uusi palsta.
Tämä palsta on avoin kaikille. Miksei se riitä?
Jos haluaa Päivän Pulinaan, rekkautuu ja menee sinne. Helppoa, erittäin helppoa.

Itse henkilökohtaisesti toivon että Päivän Pulina ei näkyisi rekkaamattomille. Valitettavasti se nyt näkyy, mikä on harmi.
Tai sitten

ViestiKirjoittaja Umac » 17.11.2022 03:44

Minulle on näkyvyydet se ja sama, hyväksyn muiden linjaukset asioiden suhteen. Eli kaikki käy.
Jos elämä ei sinua ravistele...
(Harri Gustafsberg)
Umac

ViestiKirjoittaja Myrkkymuratti » 17.11.2022 07:51

Tämä palsta on hiljaisempi kuin PP, mutta keskusteluja on huomattavasti miellytävämpi lukea, kun ei ole joka välissä puskahuutelijoita jotka keskittyvät vain haastamaan riitaa. PP:n loppuketjussa oli paljon ihmisiä, jotka kertoivat että ovat itse kirjoitelleet palstalle erittäin harvoin/ei koskaan, mutta käyneet lukemassa keskusteluja säännöllisesti. Ehkä osa hiljaisista rekisteröityneistä on tällaisia, jotka vain harvoin kokevat tarvetta kommentoida, mutta tykkäävät käydä lukemassa muiden juttuja ja haluavat että nimimerkki on rekattuna siltä varalta jos joskus haluaa kirjoittaa.

Minusta tällä palstalla on nyt hyvä ilmapiiri, ja uskon että aktiivisten kirjottelijoiden joukko voi vähitellen kasvaakin, jos tämä palsta vaan saadaan lemmikkiharrastajien tietoisuuteen.
Myrkkymuratti

ViestiKirjoittaja msk muualta » 17.11.2022 07:57

Olen huomannut, että joissain ketjuissa ei synny mitään keskustelua. Jokainen vaan postaa oman viestinsä ja kukaan ei kommentoi, ja sitten joku toinen postaa oman viestinsa jne.

Ihan hieman on joskus hetkellisesti hiertänyt se, että rekisteröimättömät osiossa on Päivän Pulina osiosta poimittuja keskusteunaloituksia ja vastauksia niihin.
Tulee mieleen, että jos on niin kova hinku vastata ja ottaa kantaa niin miksi ei voisi sitten rekisteröityä. Vähän hassua että samasta asiasta on aloitukset Päivän Pulinassa (tai Lemmikeissä) ja rekisteröimättömät- osiossa.
Mutta eipä tämä asia vaikuta mielenrauhaani sen enempää. Kunhan vaan olen joskus itsekseni ihmetellyt.

Hiljainen palsta on kyllä, ja usein onkin minun viestini kaikissa osioissa viimeisenä :mrgreen:
Olen joskus miettinyt että viitsinkö edes enää tulla tänne mutta vielä on kuitenkin tullut käytyä.

Se on hyvä asia että tämä on ainakin vielä toistaiseksi ollut vailla suurempia vittuiluja ja tahallisia vääntöjä.
Joku nauttii niistä, minä en. Jos tästä tulee jossain vaiheessa tässä suhteessa "toinen PP" niin se on sitten omalta osaltani siinä.
msk muualta

ViestiKirjoittaja Mella M » 17.11.2022 09:06

Mä ajattelen ainakin niin, että tämän ei edes tarvi olla yhtä vilkas paikka kuin PP, vaan että tämä on paikka, jossa vuosikausia tai vuosikymmeniä jo toisilleen tutut ihmiset voi edelleen vaihtaa kuulumisia. Itse ainakin näen, että siitä syystä tämä palsta laitettiin pystyyn, että sillä porukalla voi vielä jatkaa ja välillä kuulla, että miten kullakin menee ja vois edelleen höpötellä mielenkiintoisista tai hyvin vähäpätöisistä jutuista. Itse olin silloin kesällä sitä mieltä, että koko uusi palsta voisi olla vain rekatuille ja juurikin tästä syystä, että en edes ajatellut, että uusi palsta tulisi olemaan mikään uusi PP vaan paikka vanhoille PP:läisille. Tosin, toki kaikki ovat tervetulleita tietenkin, mutta en usko, että kukaan ajatteli, että tämän tulisi olla samanlainen kuin PP oli. Itse olen ollut paikalla hyvin vähän PP:hen verrattuna, mutta se ei johdu tästä palstasta vaan yleensä omasta väsymisestä keskustelupalstojen suhteen ja kiireisestä syksystä.
Mella M

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.11.2022 10:01

Mullekin on se ja sama miten palsta tehdään, jos tulee rekkautumispakko niin en vain enää kirjoita mitään, enkä toki luekaan. En käy tdellakaan sellaisilla puolilla edes lukemassa johon ei voi vastata rekisteröitymättä :D
Tämä palsta on minulle vähän sellainen kriisiapu siihen kun LP loppui niin yllättäen.
Hiljaisempaa on täällä kyllä, johtuneeko sitten siitä että moni lopetti palstailun kun alusta vaihtui, vai siitä että osaan paikoista täytyy rekisteröityä.
Mielestäni tämä palsta on parempi kuin pp, lähinnä siksi että ne rekisteröityneet jotka tulivat joka ikiseen aloitukseen taivastelemaan ja pyörittelemään silmiään ovat joko lopettaneet palstailun, tai ryhtyneet uuden palstan myötä asiallisiksi ;)
Täällä rekisteröitymättömien puolella ei ainakaan juuri keskustelua synny, omasta mielestäni se johtuu siitä että saattaa olla päivien taukoja ennen kuin joku vastaa viestiin. Ei keskustelu oikein suju niin.
Vieras

ViestiKirjoittaja Mella M » 17.11.2022 10:13

Musta tämä keskustelu rekkautumisesta on jotenkin tosi väsyttävää, oli jo PP:n aikoina. Jos ei halua rekkautua niin ei rekkaudu. Jotenkin pidän tosi hassuna sitä, että se pitää nostaa keskusteluun aina vähän väliä ja kertoa, miten ei aio kirjoittaa enää mitään jos pitää rekisteröityä. Niin, mitä sitten? Samoin musta on väsynyttä, että jatkuu tämä "rekistöröityneet sitä ja tätä". Tätä ei ole kyllä yhtään ikävä PP:stä, mutta näköjään joku nyt aivan välttämättä haluaa jatkaa tätä edelleen. Samoin valittaminen siitä, että palsta on hiljainen. Tätä oli PP viime ajat täynnä.
Mella M

ViestiKirjoittaja saippuakivikauppias » 17.11.2022 10:20

Minä myös ihmettelen mikä on koko viestin pointti? Rekisteröityä saa jokainen jos haluaa, valinta on oma. Ja enempää viestejä ei voi ketään muuta pakottaa kirjoittamaan, itse voi olla aktiivisempi tai sitten ei. Ihan turhaa negatiivisuutta.
saippuakivikauppias

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.11.2022 10:26

Onhan se joo vähän erikoista että itse kommentoi rekisteröitymistä, ja jokainen vastannut kommentoi rekisteröitymistä, mutta sitten valittaa miten väsynyttä on kommentoida rekisteröitymistä :D
Vieras

ViestiKirjoittaja Mella M » 17.11.2022 10:32

No ei se kovin erikoista ole. Aika paljon sitä elämänsä aikana on tullut käytyä keskusteluja aiheista, jotka on väsyneitä.
Mella M

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.11.2022 10:40

Minun mielestäni on erikoista, ja väsynyttäkin.
Vieras

ViestiKirjoittaja Mea » 17.11.2022 11:09

Minä putosin jo kärryiltä mikä on kenestäkin väsynyttä. :D Mutta komppaan muita, jos ei halua rekisteröityä niin ihan vapaasti on kirjoittamatta ja lukematta. Toistaiseksi tämä palsta on pysynyt sata ja yksi kertaa siistimpänä kuin PP, ei tarvitse koko ajan olla kieli keskellä suuta että mitä tästäkin voi vääntää ympäri. Ehkä se johtuu Pulinan rekkaripakosta?
Mea

ViestiKirjoittaja Umac » 17.11.2022 11:50

Mella M kirjoitti:Mä ajattelen ainakin niin, että tämän ei edes tarvi olla yhtä vilkas paikka kuin PP, vaan että tämä on paikka, jossa vuosikausia tai vuosikymmeniä jo toisilleen tutut ihmiset voi edelleen vaihtaa kuulumisia. Itse ainakin näen, että siitä syystä tämä palsta laitettiin pystyyn, että sillä porukalla voi vielä jatkaa ja välillä kuulla, että miten kullakin menee ja vois edelleen höpötellä mielenkiintoisista tai hyvin vähäpätöisistä jutuista.

Hyvin kirjoitettu ja ajattelen samalla tavalla.
Tuo kiistely rekkautuuko vai ei, kommentoiko vai ei toisaalla, sekään ei ole minulle mikään juttu. Jokainen tehkööt kuten parhaaksi näkee.
Sen myönnän heti, että siinä poukkoilussa saattaa jäädä huomioimatta viesti kun se on eri paikassa missä ap juttu on. Sen kommentin näkee mutta se alkuperäinen saattaa olla ihan hepreaa tai missä se edes on joten siksi juttu ei omalta osalta jatku.
Eihän se juttu jatku muutenkaan aina. kari k sen sanoi jossain kirjoituksessaan, että kun teksti on enempi päiväkirjamainen merkintä kuin kysymys, haaste tai väittelyn alku niin ei siihen aina ole mitään sanottavaa. Ja tämä siis ilman sarvia ja hampaita, niin monta kertaa itsekin kirjoitan niin.
Omaa aktiivisinta osiotaan voi tarkastella omassa profiilissaan, minulla se on ruokaketju :mrgreen:
Jos elämä ei sinua ravistele...
(Harri Gustafsberg)
Umac

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.11.2022 13:56

Aika tylsä tämä palsta on ollut, hiljaista on ja aiheetkin olleet lähinnä aikasmoisen tylsiä, eikä tarvitse naukua siitä että kirjoita sitten itse.
Minusta olisi parempi että kaikki voisivat kirjoittaa kaikkiin alueisiin, rekisteröitymättömimä, silloin jäisi pois ne kyttäämiset, onko kuka kirjoittanut, ja mitä ja miten usein/harvoin, ja myös palstailu voisi tuolloin olla asiasisältöön painottuvaa eikä niinkään siihen kuka on kirjoittanut. Niitä vanhan Pp: n kaikuja IP-kyttineen. No, IP kyttäys ei kai onneksi onnistu. Tai mistä sen tiedän mitä rekisteröityneet saavat tietoonsa.
Minä en haluaisi joutua rekisteröitymään, ja joku typerä leikkiosoite sitä varten, on, no typerää. Tunnistettavia tietoja en tälläiseen anna.
Vieras

ViestiKirjoittaja omenavaras » 17.11.2022 13:56

Mielestäni siinä takerrutaan liikaa menneisyyteen jos palstan tarkoitus on olla kuin Lemmikkipalstat.
Se ei houkuttele uusia kirjoittajia, jotka eivät ole kuuluneet PP:läisiin ja silloin ei keskustelua synny.
En tykkää jos aletaan tekemään kahtiajakoja rekisteröidyt vs. rekisteröimättömät ja vanhat PP:läiset vs. muut.

Minua ei tosin haittaa, jos Päivän pulinat on vain rekisteröityjen luettavissa ja kommentoitavissa. En käy edes lukemassa siellä, kun palstalaisten asiat ei kiinnosta.

Olen tykännyt lukea täällä keskusteluja, kun vastaukset ovat olleet asiallisia. Mutta toisaalta täällä on hyvin hiljaista ja oma innostus palstailuun on hiipumassa.
omenavaras

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.11.2022 14:11

En tykkää jos aletaan tekemään kahtiajakoja rekisteröidyt vs. rekisteröimättömät ja vanhat PP:läiset vs. muut."

No sitähän täällä on jo.
Siksi toisekseen päivän pulinassa on paljon ihan yleisaiheita, mitkä minusta on täysin tarpeetonta pitää palstalla, jonne voi kirjoittaa vain rekisteröityneenä, ja jos nyt vielä halutaan ettei niitä voi jatkossa edes lukea kuin rekisteröityneenä.
Jos haluaa tilittää omasta/läheistensä elämästä jotain arkaluontoista, tai arkaluontoiseksi kokemasansa, niin niille voisi olla oma suljetyu osionsa, tai ehkä sellainen jo on. Jostain näin olisi näkevinäni.
Mutta mitään pienintäkään järjenhäivää ei ole siinä että joku vaikka koiratarhakeskustelu pitää olla suljettu keskustelu. Tai puutarha. Ja moni muukin.
Vieras

ViestiKirjoittaja Mella M » 17.11.2022 14:14

Vieras kirjoitti:Aika tylsä tämä palsta on ollut, hiljaista on ja aiheetkin olleet lähinnä aikasmoisen tylsiä, eikä tarvitse naukua siitä että kirjoita sitten itse.
Minusta olisi parempi että kaikki voisivat kirjoittaa kaikkiin alueisiin, rekisteröitymättömimä, silloin jäisi pois ne kyttäämiset, onko kuka kirjoittanut, ja mitä ja miten usein/harvoin, ja myös palstailu voisi tuolloin olla asiasisältöön painottuvaa eikä niinkään siihen kuka on kirjoittanut. Niitä vanhan Pp: n kaikuja IP-kyttineen. No, IP kyttäys ei kai onneksi onnistu. Tai mistä sen tiedän mitä rekisteröityneet saavat tietoonsa.
Minä en haluaisi joutua rekisteröitymään, ja joku typerä leikkiosoite sitä varten, on, no typerää. Tunnistettavia tietoja en tälläiseen anna.

Mä en tajua miksi sä valitat miten tylsää on ja silti roikut täällä. Sama juttu jo PP:n aikana. Eikä tarvita ip:tä tai rekattuja tunnuksiakaan aina, vaan tyylin ja tuon valituksen nyt vaan tunnistaa. Jos ei nappaa, niin mene ihmeessä jonnekin muualla. Netti on edelleen täynnä palstoja, missä kaikki saa kirjoittaa rekkaamattomina. Mun mielestä täällä ei ole ollut minkäänlaista kyttäämistä ja tämä on nyt eka kerta, kun sanon, että tajuan, että jollakin on sama levy kuin PP:ssä ja se on tunnistettavissa. Muuten täällä ei kukaan ole millään tavalla kytännyt sitä kuka kirjoittelee ja kuinka paljon. Kummallisen negatiivinen asenne sinulla kyllä. Ja edelleen, ei tarvi rekisteröityä eikä keksiä mitään leikkiosoitteita niin pitkään kun täällä tämä rekkaamattomien osio on.

Miksi haluat keskustella niistä koiratarhoista ja puutarhoista juuri täällä olevien ihmisten kanssa? Voihan niistä puhua ihan millä palstalla vaan jos tämä paikka ei tunnu omalta?
Mella M

ViestiKirjoittaja kari k » 17.11.2022 14:23

Vieras kirjoitti:Aika tylsä tämä palsta on ollut, hiljaista on ja aiheetkin olleet lähinnä aikasmoisen tylsiä, eikä tarvitse naukua siitä että kirjoita sitten itse.

Olisi kyllä kova takaisku kaikille palstalaisille, jos menettäisimme näin positiivisella asenteella varustetun palstalaisen jonkun rekkautumispakon vuoksi.

Rekkautumiseen noin muuten; en edes huomaa aina mille osastolle olen kirjoittamassa. Käytän etusivun 'näytä lukemattomat viestit'-toimintoa, jolloin tulee listaus kaikista ketjuista mihin on tullut uusia viestejä.

Voisiko ajatella, että jos halutaan erikseen rekkautuneiden ja rekkautumattomien osastot, niin loogisinta olisi että ensin mainittu näkyisi vain rekkautuneille? Muiden ei tarvitsisi silloin ko. osastosta välittää tai ahdistua. Ja sitten jos ei asiasta siltikään pääsisi yli, niin ei muuta kuin parila klikkauksella joku nimimerkki tulille käyttäen sähköpostia mitä ei muutoin juuri käytä.

Juu, ei se rekattujen puoli mikään tietoturvan ja yksityisyyden Fort Knox ole siltikään, mutta jos jotkut kokevat että voivat hieman vapautuneemmin itsestään piilossa olevalla puolella kertoa, niin se voisi olla hyödyllinen ratkaisu. Itselleni tosin on ihan sama vaikka kaikki läväytettäisiin auki tai pistettäisiin piiloon.

Noin muutoin, minusta tämä palsta lähti yllättävän hyvin liikkeelle. Ajattelin että koko homma olisi kuivunut kasaan noin viikossa, kuten niin usein on phpBB-palstoille käynyt.
kari k

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.11.2022 14:51

Onhan tämä alusta erilainen ja toimii minusta tällaisena ainakin omiin "tarpeisiin" ihan hyvin. Päiväkirjamerkinnät eivät ehkä ole niin kummoisia että niitten takia alueita tulisi sulkea, ja jos tutut haluavat keskustella vain keskenään sehän onnistuu vaikka messengerissä tai jossain muussa sovelluksessa. Julkisia nettipalstoja en osaa ajatella erityisesti jonkin ryhmän omana vaan yleisesti ajatusten vaihtoon ja ajankohtaisten ilmiöiden seuraamiseen mitä pidän niitten perusideana. Koiratarhat esimerkiksi eivät ole relevantti aihe itselleni joten sellaiseen ei olisi edes tarvetta kirjoittaa. Katselin Päivän pulinan aiheita eikä siellä ole minusta mitään "arkaluontoista" luettavaa, aika kevyttä kattausta, ehkä tämän puolen aiheet ovat olleet monipuolisempia ja vähän jollain tapaa tuoreempiakin. Enemmän pitkän kaavan keskusteluille olisi kyllä tilaa, sellaisille joista herää uusia ajatuksia mutta ihmiset ei ehkä jaksa tai ehdi sellaisiin syventyä muitten hommien lomassa.
Vieras

ViestiKirjoittaja rekisteröimätön » 17.11.2022 14:57

Saako kysyä mitä tarkoittaa phBB- palsta? :D
Mun mielestä tämä on parempi kuin pp, vaikka hiljaisempi onkin. Mieluummin hiljaisempi kuin sellainen jossa sama mitä kysyy, niin aina joku on rääpimässä päätä.
rekisteröimätön

ViestiKirjoittaja Myrkkymuratti » 17.11.2022 15:02

kari k kirjoitti:
Rekkautumiseen noin muuten; en edes huomaa aina mille osastolle olen kirjoittamassa. Käytän etusivun 'näytä lukemattomat viestit'-toimintoa, jolloin tulee listaus kaikista ketjuista mihin on tullut uusia viestejä.

Näin minäkin teen. Ja minusta tämä on ihan sopiva, että rekisteröitymättä voi lukea kaikkia keskusteluja, mutta kaikkeen ei pääse heittelemään "positiivisia" kommentteja ;) Keskustelujen näkeminen voi kuitenkin innostaa jonkun rekisteröitymään.
Myrkkymuratti

ViestiKirjoittaja kari k » 17.11.2022 15:02

rekisteröimätön kirjoitti:Saako kysyä mitä tarkoittaa phBB- palsta? :D
Mun mielestä tämä on parempi kuin pp, vaikka hiljaisempi onkin. Mieluummin hiljaisempi kuin sellainen jossa sama mitä kysyy, niin aina joku on rääpimässä päätä.

phpBB on tämä alusta/softa, jolla palsta pyörii
kari k

ViestiKirjoittaja Mella M » 17.11.2022 15:22

Vieras kirjoitti: jos tutut haluavat keskustella vain keskenään sehän onnistuu vaikka messengerissä tai jossain muussa sovelluksessa. Julkisia nettipalstoja en osaa ajatella erityisesti jonkin ryhmän omana vaan yleisesti ajatusten vaihtoon ja ajankohtaisten ilmiöiden seuraamiseen mitä pidän niitten perusideana.

Mä en kyllä ymmärrä tätä sinun tarvetta jankuttaa tästä asiasta, joten perusta oma palsta, mikä toimii juuri sillä tavalla kuin sinä haluat. PP:ssä ei ollut rekkautumispakkoa eikä erillisiä osioita, mutta et ollut sielläkään tyytyväinen. Mikähän niin kuin olisi hyvä?
Mella M

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.11.2022 15:30

Mikä sua nyt taas vaivaa?
Ilmeisesti et osaakaan tunnistaa kirjoittajia niin hyvin kuin mitä kuvittelet.
Ja tässä eräs syy miksi minä olin ja olen sitä mieltä että kokonaan rekisteröimättömänä kirjoittelu olisi varsin hyvä vaihtoehto. MOT.
Vieras

ViestiKirjoittaja Mella M » 17.11.2022 15:36

Mua vaivaa sun tyyppiset ihmiset, siis sen hetken kun pitää lukea näitä juttuja. Hirveää valitusta ja kitinää. Musta tämä on kiva palsta. Tätä ylläpidetään täysin vapaaehtoisin voimin ja tämän eteen on yksi tai muutama ihminen oikeasti nähnyt vaivaa, että tämä ylipäätään avattiin. Sinä et tehnyt sitä enkä minä. Minä olen tähän tosi tyytyväinen enkä aio valittaa jostakin säännöistä, tylsyydestä, hiljaisuudesta jne. niin pitkään, kun en ole laittanut tikkua ristiin sen eteen että tämä syntyi ja tätä ylläpidetään. Turhasta vinkuminen on vaan rasittavaa ja jopa epäkohteliasta.
Mella M

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.11.2022 15:45

Vanha kunnon ESOEM henki siis. :mrgreen:
Vieras

ViestiKirjoittaja rekisteröimätön » 17.11.2022 16:23

Thänks, Kari k. Mietin vain että onko tuon kirjainyhdistelmän palstat sellaisia jotka kuivuu kokoon, ja jos on niin liittyykö se tähän alustaan jotenkin? Vai onko keskustelu ehkä enemmän siis siirtynyt mm faceen.
Olin muutaman vuoden facessa ja se ei sopinut minulle kyllä ollenkaan :D Paremmin sopii kirjoitella nimettä ja naamatta silloin kun sellainen huvittaa. Törkeyksiä en kirjoita koskaan minnekään.
rekisteröimätön

ViestiKirjoittaja Mella M » 17.11.2022 16:30

Mäkään en ymmärrä miksi kaikki on siirtynyt Faceen kun se on monille harrastusjutuille ihan tosi epäkäytännöllinen paikka. Samoja asioita kysytään monta kertaa päivässä ja asioita on tosi vaikea löytää (tosin hakutoiminto on siinäkin hyvä). Itse tykkäsin aikoinaan ihan hirveästi esim. Helmetistä (koruntekijöiden harrastusfoorumi), joka oli tällä samalla alustalla ja se oli tosi toimiva. Kaikki samaa aihealuetta tai ongelmaa koskevat asiat oli omien otsikoiden alla.
Mella M

ViestiKirjoittaja MJK » 17.11.2022 17:24

Minusta tämä on oikein hyvä foorumi, vielä kun saisi enemmän kirjoittelevia kävijöitä!
MJK

Seuraava

Paluu Rekisteröimättömät