Arvostele kosmetiikkatuote

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Arvostele kosmetiikkatuote

ViestiKirjoittaja mmolik.ka » 08.11.2022 21:01

Laidasta laitaan eli vartalotuotteet, hiustuotteet, meikit, mikä vaan, suosituksia siis jakoon! Voi myös epäsuositella, jos on vaikkapa jokin selvä pettymys suhteessa odotuksiin tai impulssiostos, joka onkin aivan väärä.

Kosmetiikkaa löytyy kotoa paljohkosti, ei niinkään meikkejä vaan muuta alkaen kasvonaamiot ja jalkakylpysuolat aina silmänympärysvoiteisiin ja vartalotuoksuihin. Suihkusaippuat ovat mieleisiä, viimeksi olen ihastunut Ritualsin suihkumousseihin, ihastuttavat tuoksut ja koostumus joka on geelimäinen ja vaahtoutuu heti pienenä määränä - annan viisi tähteä.
mmolik.ka

Re: Arvostele kosmetiikkatuote

ViestiKirjoittaja Mea » 08.11.2022 22:35

Tulikin sopivasti, olen täysin rakastunut näihin kaikkiin: https://www.kicks.fi/haku?q=Don%27t+Despair+Repair%21 - siis ehdoton suositus! Jatkuvasti vaalennettavasta hampusta tuli kiiltävä tukka. Etenkin tuo hiusnaamio ja Strengthening Treatment ovat uskomattomia.

Rasvaisen ihon puhdistukseen tämä on ihan ehdoton. https://www.sokos.fi/fi/sokos/sensai-si ... mio-125-ml (Sokoksen sivut ovat kyllä tosi huonot.)
Mea

ViestiKirjoittaja Jasmike » 09.11.2022 09:50

Suositus Lidlin Cien Sensitive shampoolle ja hoitoaineelle. Ne jättävät ainakin omat hiukseni sileämmiksi ja "hoidetuimmiksi" kuin vastaavat muun merkkiset allergiaystävälliset tuotteet. Ja hintakin on kohdillaan. :)
Jasmike

ViestiKirjoittaja Purrfect » 09.11.2022 12:26

Minkä tuoksuisia nuo Briogeot on? Itsekin olen niitä harkinnut, mutta en ollut varma tuoksusta (tilaan netistä hiustuotteetkin). Olen kanssa käsittänyt, että ovat hyvälaatuisia tuotteita.

Ja kyllä, nuo Ritualsin suihkumousset! Ne on sellaista ihanaa arjen luksusta tuoksuineen, se vaahto on kuin pilvenhattaralla ittensä pesisi :D. Mulla on ollut muitakin vastaavia mousseja, mm. Victoria's secretin, mutta minusta ne ei ole olleet yhtä ihania mitä Ritualsit. Tunnustan olevani suihkutuotteista innostuja, ja laadukkaimmilla suihkutuotteilla ei ihokaan niin kuivahda :) .

Viimeisin tosi hyvä kosmetiikkalöytö oli Misshan kasvojenpuhdisvaahto. Mulla on paikotellen herkkä, pintakuiva sekaiho, ja on vähän haastavaa löytää tuote joka ei kuivata kuivia alueita liikaa, mutta silti pesee rasvaiset alueenkin puhtaaksi. Vähän epäilytti tuo etanaseerumi, mutta päätin ottaa riskin. Kannatti! Todella pieni määrä riittää, vaahto on ihanan kermaista, tuoksu on hyvä/raikas muttei liian voimakas ja tuntuu myös rauhoittavan ihoa kiitettävästi! Toimii tosi hyvin myös Foreo Luna- kasvonpuhdistuslaitteen kanssa käytettäväksi (jolle myös iso suositus, mulla alesta ostettu edullisemman pään pienehkö malli).
http://www.cocopanda.fi/product/ihonhoi ... oam-100-ml

(Ja kun kosmetiikasta puhe, niin kai välineistökin voidaan laskea samaan :D. Mun ensimmäinen tämän tyylinen meikkisivellin, oli niin nätti että oli pakko! On myös niin unelman pehmeä, että sitä tekisi mieli vaan silitellä vaikkei olisi meikkaamassakaan http://www.lookfantastic.fi/brushworks- ... 21375.html )
Purrfect

ViestiKirjoittaja Mea » 10.11.2022 00:16

Briogeot ovat mielestäni aika miedon tuoksuisia, toki vähän tuoksuvat. Mutta tykkäänkin eniten Body Shopin mansikkashampoosta, joten tiedä sitten kannattaako minua kuunnella. :D Ritualsit olen ihan unohtanut!

Enää 20 päivää niin pääsee kosmetiikkajoulukalenterille!
Mea

ViestiKirjoittaja Purrfect » 10.11.2022 00:50

Niinno, mullahan on bodyshopin mansikka-hajuvettä, niiden tuoksut on herkkuja :D! Yleensä en pidä hajusteettomien tuotteiden hajusta, mutten kyllä yrttisistäkään, miedot perustuoksut käy kyllä. Tosin Tigien tuoksut ois mun lemppareita, mutta eivät muutoin oikeen sovi.
Purrfect

ViestiKirjoittaja Mea » 10.11.2022 01:03

^ Ooh, mansikkahajuvesi kuulostaa ihanalta!

Mikähän tuossa Foreossa maksaa? Mulla on ihan vain tämä: https://www.gigantti.fi/product/terveys ... /REMFC1000 joka itse asiassa oli hukkunut kaapin perälle ja jonka löysin kun äskettäin siivosin. Se tulee nyt taas käyttöön, varaharjan onneksi sai vielä. Ongelma muistaakseni oli ettei niitä harjoja löydä mistään.
Mea

ViestiKirjoittaja Purrfect » 10.11.2022 01:13

Minäkään en missään nimessä ois normihintaa raskinut Foreosta maksaa, mutta oiskohan ollut reilut 20euroa muutama vuosi sitten hulluilla päivillä, niin päätin kokeilla kun siitä olin lukenut hyviä arvosteluja.
Mun iholle ei oikeen kasvoharjatkaan yleensä sovi kun on paikotellen niin herkkä iho, mutta kuitenkin vaatii välillä peruspesua perusteellisempaa puhdistusta ja kuorintaakin. Tuossa foreossa se värinä on niin hellävarainen, ettei ärsytä yhtään ihoa, silti tosi nopealla käytöllä tulee todella pehmeän ja puhtaan tuntuinen iho, olen tykännyt kyllä. Ja tarpeeksi nopea että jaksan käyttää :D
Purrfect

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.11.2022 14:18

Hiusnaamioista/tehohoidoista suosittelen Body Shopin Shea Butteria, tekee hiuksista kuohkeat, tosi pehmeät ja tuuheat, olen kokeillut monia vaan tämä on ollut parhaasta päästä.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.11.2022 00:36

Nivean puhdistusmaito refreshing milk ainakin ja ehkä soothing toner kasvovesi ärsyttävät mun silmiä, vaikka en edes poistanut silmämeikkiä, kun en sellaista käytä, enkä laittanut niitä edes silmänympäryksiin.
Ärsyttävää joutua tekemään jatkuvasti hutiostoksia. Juuri hiljan jakelin eteenpäin useamman aurinkovoiteeen. Oneksi menivät edes käyttöön etelänmatkaijoille.
Ja kyllä, ostin ja ostan, mieluummin halpoja tuotteita, kun ärsyttää vielä enemmän , kun kalliit putelit menevät hukkaan. Sitäkin on koettu kyllä.
Ja joskus aikoinaan pystyin jopa käyttämään yhtä Nivean silmänympärysvoidetta ilman ongelmia. Sen valmistuus tottakai lopetettiin.
Silmiä siis kirveltää, ja ne vuotavat.
Mutta niin käy myös osaa silmien kosteutustippoja käyttäessä, tai jos laittaa kasvoille kosteutukseksi perusvoidetta.
Jee-ee.
Nyt pitäisi löytää ärsyttämättämät puhdistustuotteet, myös ehkä misellivesi. Ja haluan poispyyhittävän puhdistusmaidon/ voiteen.
Pirkan vauvan puhdistuspyyhkeet sopivat kyllä, mutta en nyt tiedä onko niitä ihan hyvä jatkuvasti käyttää. Eikä ne oikein kunnolla puhdista iholta talia, kun tahtoo tulla mustapäitä, varsinkin nenään ja leukaan.
Moni varsinainen kasvojen puhdistuspyyhe puolestaan on aiheuttanut silmien ärsyytystä.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.11.2022 14:06

Ostin black week -tarjouksena vaikka jos mitä Lumenen tuotteita kun kaikki puoleen hintaan. Yksi lemppareista on Glow-putsari (ja pidän muistakin voidemaisista Lumenen vastineista) eikä maksanut kuin vitosen.
Vieras

Paluu Rekisteröimättömät