Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Avokaado kirjoitti:Kun sitten niitä sairastelevia koiria hoidin ja hyysäsin, niin päätös oli jokseenkin selkeä, etten enää kolmatta koiraa otakaan. Enkä ole ottanut, joten kyllä ne pyhät päätökset pyörretään viimeistään siinä vaiheessa, kun ei enää jaksa syystä tai toisesta. Mä en olisi enää jaksanut kolmatta sairasta koiraa. No, sitähän en tiedä, vaikka kuinka terveen yksilön olisin saanut, mutta en lähtenyt siihen arpajaisleikkiin enää. Kunto ei myös vanhetessa parane itse kellään, joten koirattomana on siinä mielessää huomattavasti helpompaa. Onnekseni ulkosalla on koiranomistajia, jotka auliisti antavat koiriaan rapsutella ja silitellä. Se riittää mulle.
Laku kirjoitti:Melkein 30 vuotta koiria, sitten vuosi ilman mitään ja nyt on marsuja 2 kpl. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei tule enää koiria, muista en tiedä. Marsuhimo kasvaa koko ajan mutta koitan hillitä intoa
Iidis79 kirjoitti:Teoreettinen kysymys:
Mitä jos saisit yllättäen mahdollisuuden saada pennun kiinnostavasta yhdistelmästä tai muuten sellaisen mitä olet haaveillut, jota et ole suunnitellut, ainakaan taloudellisesti ja sulla olis vain vähän aikaa (jotain viikko pari) tehdä päätös ja hankkia rahat pentuun (1000€-2000€) ja järjestää asia.
A) sulla on aina sen verran rahaa että saat pennun
B) jätät väliin ja harmittelet
C) otat lainaa
D) joku muu mikä
Iidis79 kirjoitti:Teoreettinen kysymys:
Mitä jos saisit yllättäen mahdollisuuden saada pennun kiinnostavasta yhdistelmästä tai muuten sellaisen mitä olet haaveillut, jota et ole suunnitellut, ainakaan taloudellisesti ja sulla olis vain vähän aikaa (jotain viikko pari) tehdä päätös ja hankkia rahat pentuun (1000€-2000€) ja järjestää asia.
A) sulla on aina sen verran rahaa että saat pennun
B) jätät väliin ja harmittelet
C) otat lainaa
D) joku muu mikä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa