Minä en oikein ole pienten rotujen ystävä, kun olen kuullut, et eivät ole niin huonesiistejä sekä haukkuvat epävarmuuttaan. Silti katson aina koiraa kokonaisuutena.
Darren koirien katse kertoo paljon. Niin kauniit silmät, jotka seuraavat tarkkana omistajaa. Hieno kuva.
Meikäläinen on sekä isojen että pienten koirien ystävä. Meillä eivät kuse sisälle kummatkaan. Kumpiakin on kasvatettu, eikä ole pahaa kuulunut kasvateistakaan.
Onnea Wilille! Mun yhdellä kaverilla on kääpiö- ja toyvillakoira. Niille oli leikattu kesäturkki (samanlainen kuin sun partiksille) ja ne olivat todella kauniita . Harkitsin niiden dognappausta
Kevensin Taunon turkkia vähän jottei se ole niin mahdoton karvaturri, mutta en tietenkään saanut kuvaa jossa se ei näyttäisi kynityltä kanalta. Oikeasti se on (omaan ei-niin-kriittiseen) silmään ihan kivannäköinen.
Ihanaa lenkkeillä kun on vihdoin niin lämmintä, että Varpukin tarkenee ilman takkia. Toinen ilo on, ettei tänä vuonna keväisiä tulvavesiä ole ja pääsemme kiertämään tämän puron rantaa.