Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
JMTNT kirjoitti:Mulla ei ole kokemusta sellaisista roduista, joita ei voi ulkoiluttaa talvella. Olisi kiva tietää, että olivatko ne koko talven sisällä vai miten ne ulkoilivat, kun ei vielä oltu keksitty koirille vaatteita. Minusta tuo pohjavillan kasvu on hormonaalinen juttu, samoin kuin lisääntymiseen liittyvä juoksuaika.
JMTNT kirjoitti:Mulla ei ole kokemusta sellaisista roduista, joita ei voi ulkoiluttaa talvella. Olisi kiva tietää, että olivatko ne koko talven sisällä vai miten ne ulkoilivat, kun ei vielä oltu keksitty koirille vaatteita. Minusta tuo pohjavillan kasvu on hormonaalinen juttu, samoin kuin lisääntymiseen liittyvä juoksuaika.
Tänään mietin itsekin tossujen hankkimista, kun metsälenkillä koirat alkoivat nostella loppumatkasta tassujaan. Melkein joka talvi käyn samat pohdinnat läpi ja sitten kuitenkin päädyn siihen, etten tossuja hanki. Näillä vauhtia on vapaina liikkuessaan sen verran, että tiedän monien rotutovereiden hukanneen tossunsa hankeen talvisin juostessaan. Olen kyllä huomannut fbssä monen mittatilausvaatteita koirille ompelevan tekevän myös erilaisia tossuja myös näille roduille, joilla kaupan tossut tahtovat pudota matkan varrelle. Toisaalta hihnalenkit taas kovilla pakkasilla ovat niin lyhyitä, ettei tassuja silloin ihan hirveästi nostella. Näiden vuosikymmenten aikana kaappiin on jokunen tossu eksynyt, kun erilaisia antura- ja tassuhaavoja on pitänyt suojata mutta yhdenkin sellaisen sitominen tukevasti aiheuttaa itselle harmaita hiuksia 
aunet kirjoitti:Pahin osuus tossujen pukemisessa on kyykkiminen ison koiran kanssa. Pikkukoiran voi helposti nostaa pöydälle, oma selkä on kaikkein tiukimmalla, kun polvilleenkaan ei pääse vamman takia. Pitäisi olla ramppi, eli pukeutumishuone koirille erikseen!
tuhti kirjoitti:^Joo koirien pukeutumishuone olis kovaMun yhdellä työkaverilla on isokokoisia turkkikoiria ja heillä on talossaan jonkinlainen erillinen sisäänkäynti/eteinen koirille ja siinä tilassa on erillinen pesutila ja lattialämmitys koiria varten. Ihan kätevää suihkutella ensin ravat pois ja sitten jättää koirat hetkeksi kuivumaan omaan tilaansa

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa