Tulee mieleen tämä ylen uusi Manifestointi-dokumentti. Lähinnä nuoret naiset ilmeisen tosissaan uskovat että kun he "lähettävät universumille" toiveita niin ne muka toteutuvat.
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mea kirjoitti:Tulee mieleen tämä ylen uusi Manifestointi-dokumentti. Lähinnä nuoret naiset ilmeisen tosissaan uskovat että kun he "lähettävät universumille" toiveita niin ne muka toteutuvat.
aunet kirjoitti:Aamulla haastateltiin Helsingin yliopiston apurahatutkijaa, joka tutkii enkeleitä. Mitään järkevää sanottavaa ei hänellä ollut. Kaikki kunnia tutkimuksille, mutta ihmettelen vaan perusteita, joilla apuraha tähän tutkimukseen on myönnetty. Ei sitä yleensä ihan kuka tahansa saa.
Mea kirjoitti:Tunnustan tyhmyyteni enkä ymmärrä kysymystä. Kai sen kuka tahansa voi määritellä mitä pitää enkelinä?
Vieras kirjoitti:Olisiko ok jos sinut pakotettaisiin ruokalaan syömään muiden nähden?
Vieras kirjoitti:Mea sitten varmaan syö ihan kaikkea ruokaa, vaikka se maistuis sun mielestä paskalta, koska muuten vaan pelleilee.
Seuraaja kirjoitti:aunet kirjoitti:Siellä on myös galleriallinen enkelikuvia - vilkaisin paria ensimmäistä ja jäin heti miettimään, että voiko minun mielestäni enkeli olla täynnä tatuointeja...? Se kertoo paljon aikojen muuttumisesta, kun aiemmin tatuointeja oli vain vankilakundeilla ja merimiehillä..
Varmasti söisin ennemmin kuin nälkään kuolisin. Mutta koska olen aikuinen ja teen ja maksan itse ruokani niin syön mitä huvittaa. Yllättäen.
Mea kirjoitti:Vieras kirjoitti:Mea sitten varmaan syö ihan kaikkea ruokaa, vaikka se maistuis sun mielestä paskalta, koska muuten vaan pelleilee.
Varmasti söisin ennemmin kuin nälkään kuolisin. Mutta koska olen aikuinen ja teen ja maksan itse ruokani niin syön mitä huvittaa. Yllättäen.
Vieras kirjoitti:No sun kohdallasi ei varmasti ole pelkoa nälkään kuolemisesta.
Enemmin päinvastoin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa