Noin mä sen alkujaan laitoin pp:ssä ja siten siitä tuli T-paita

Tolta se näytti T-paidassa
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Iidis79 kirjoitti:Miten jos ois eläimen kehityksen mukaan
vastasyntynyt
poistunut/karannut pentulaatikosta
maistelee kiinteitä
ööö ...? jotain
luovutusikäinen
pentukoulussa
mörköikä
hormoonit hyrrää

[/quote]Myrkkymuratti kirjoitti:
Mietin onko tän tarkotus olla pysyvästi vanhojen PP:läisten insiderpaikka, vai onko toiveena että tää toimis oikeesti lemmikki-ihmisten kohtaamispaikkana, jossa vois alkaa käydä myös uusia ihmisiä? Jos jälkimmäistä, niin wanhoihin juttuihin perustuvat nimikkeet, joiden hauskuus aukeaa vaan pienelle piirille ei ehkä oo parhaat. Varsinkaan kirosanoja sisältävät...
sabre kirjoitti:Myrkkymuratti kirjoitti:Iidis79 kirjoitti:
Mietin onko tän tarkotus olla pysyvästi vanhojen PP:läisten insiderpaikka, vai onko toiveena että tää toimis oikeesti lemmikki-ihmisten kohtaamispaikkana, jossa vois alkaa käydä myös uusia ihmisiä? Jos jälkimmäistä, niin wanhoihin juttuihin perustuvat nimikkeet, joiden hauskuus aukeaa vaan pienelle piirille ei ehkä oo parhaat. Varsinkaan kirosanoja sisältävät...
Katsotaan, lainasinko yhtään oikein, kun poistin lainauksen välistä toisen ihmisen kommentin... No kait tämä on tietenkin jälkimmäistä, kuten vanha palsta jonne tuli uusia ja jossa vain pyörähdettiin samalla kun vanhoja poistui. En mä ainakaan halua jäädä pyörimään mihinkään ajan myötä ummehtuvalle inside-palstalle johon ei kaivata uusia jäseniä tai satunnaisia vierailijoita. Mulle sopii, että nimikkeet on myös inside-juttuja, mutta hyvä että tuo kukka**ttutäti on tuossa muodossa, suorat kirosanat titteleissä on minusta mälsiä ja tuossa on kiva kaksoismerkitys.
Kinga kirjoitti:Sorsamies
Avokassukka
Kyllikki
Kalmis
Pas*akone
Nyt kertakaikkiaan HYI
uumori kaukana. Tästä on h
King of Krumeluu

Fran kirjoitti:msk kirjoitti:Pas*akoneen pitäisi olla Bluesille varattu mikäli hän joskus rekisteröityy tänne.
Sehän on täällä jo.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa