Asuntoautot ja -vaunut / matkailu tai asuminen

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Asuntoautot ja -vaunut / matkailu tai asuminen

ViestiKirjoittaja Retku » 23.10.2022 19:30

Kokonaan tai osittain autossa tai vaunussa asuvia? Että onko he PP:stä tulleet tälle palstalle.... Kaikkea keskustelua aiheesta.
Ollaan innokkaita ajelijoita ja lisäksi puoliso asuu toisella paikkakunnalla autossa osan viikkoa. Järjestely tympii koska ikävä on välillä niin suurta. Lisäksi olen kateellinen kun saa olla autossa niin paljon. Tilannetta on kestänyt vuosi niin nyt vasta tajusin kyseenalaistaa sen miksi minä jään kotiin? Miksi en lähtisi mukaan ja asuisi niin ikään autossa osan viikkoa? Näin tulen jatkossa tekemään etenkin jos ulkokissa sopeutuu autoon.
Paljon on lehdissä ja nettisivuilla artikkeleita asuntoautoon muuttaneista. Koko ajan vain enemmän. Se olisi elämää :) Kiehtooko muita?
Retku

Re: Asuntoautot ja -vaunut / matkailu tai asuminen

ViestiKirjoittaja Thirteen » 23.10.2022 20:07

Voisin ihan hyvin muuttaa vaunuun kokonaan, mielummin kyllä ilman eläimiä. Haaveeni olisi asua ulkomailla talvet ja kesät Suomessa vaunussa. Myin vaan vuosi sitten vaununi pois, ei mahtunut kunnolla eläinten kanssa siihen :cry: Mutta vielä joskus...

Facessa on oma ryhmänsä vaunu/autoasujlle 'Vaunujen iloiset asukit'.
Kohti ääretöntä ja sen yli!
Buzz Lightyear
Thirteen

ViestiKirjoittaja Retku » 25.12.2022 04:23

Ihan kokonaan autossa asuminen on kiehtova ajatus. Helppoa yksinkertaista elämää ja vaihtuvat maisematkin halutessaan. Ostettiin oma auto vaikka ei kertaakaan oltu reissattu asuntoautolla tai vaunullakaan eikä ainuttakaan yötä sellaisessa vietetty. Hyvin itsemme tunsimme koska on ollut niin mukavaa. Ja todellakin olen kateellinen puolisolle joka SAA olla autossa niin monta yötä viikossa. Samoin hän kertoo että autossa oleminen on työreissujen paras juttu eli kun saa viettää autossa illat ja yöt. En tiedä mikä siinä niin kolahtaa molempiin mutta ehdottomasti meidän juttu.
Retku

ViestiKirjoittaja Retku » 25.12.2022 11:28

Mikäs tämä systeemi nyt on. Kolmannen viestin olen kirjoittanut tuolloin lokakuussa kun aloituksenkin ja nyt kirjoituspäiväksi on muuttunut tämä päivä? Joku on "tönäissyt" ketjua ja siksi päivämäärä on muuttunut? Mikä tämä tönäisy on? :D Yritin UKK:sta katsoa mutta en ainakaan pikavilkaisulla löytänyt enkä muualtakaan.
Retku

ViestiKirjoittaja Mella M » 26.12.2022 20:22

Joku keksinyt selvästi omasta mielesteen mahtavan jekun, tätä tehty nyt useille ketjuille. Tuossa esim. lisätietoa asiasta

https://www.phpbbsuomi.com/viewtopic.php?t=2730
Mella M

ViestiKirjoittaja Retku » 27.12.2022 19:20

Okei, kiitos Mella M. Näköjään tönäisemään pystyy sitten joku muukin kuin aloittaja tai viimeksi kommentoinut, koska minä en moista ole tehnyt. Eli käytännössä lie siis sama kuin monella palstalla harrastetut "nostot". Eihän siinä periaatteessa mitään, mutta jos haluaa ketjun ylös niin eikö voisi jotain siihen kommentoida?! Erikoinen harrastus :D
Retku

Paluu Rekisteröimättömät