Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Rigge kirjoitti:En voi uskoa, että meillä meni kesä ilman ensimmäistäkään punkkia![]()
Oltiin sentään vaunullakin reissussa, ettei vain kotikulmilla lenkkeilty.
Viime vuonna niitä oli enemmän kuin koskaan.
kun on hienossa kunnossa. Sanoivat että luovuttajilla pitää olla ympärivuotinen punkkisuoja. Joten Onni sai piikin joka kuulemma vaikuttaa koko vuoden. Olipas kätevää! Sanoivat että tämä on joku uudehko juttu, mutta meni ohi että mikä piikki se tarkemmin ottaen oli. Voisin kuvitella että tuollainen on aika hinnoissaan.Tiibetinhelmi kirjoitti:^Hyvä että sait lainaan, nuo ovat aika arvokkaita. Sit jos ei sovikaan omalle koiralle.
Mea kirjoitti:Joten Onni sai piikin joka kuulemma vaikuttaa koko vuoden. Olipas kätevää! Sanoivat että tämä on joku uudehko juttu, mutta meni ohi että mikä piikki se tarkemmin ottaen oli. Voisin kuvitella että tuollainen on aika hinnoissaan.
*kiranas* kirjoitti:joo, mä vähän ounastelin, että se ei ehkä sovi, joten kun kaverin koira sai ihoreaktion, niin se tuuppas mulle pannan lainaan.
nyt vaan näyttää, että adtab ei enää sovi. koira sai siitäkin aamulla läähätys-ahdistus-kohtauksen. tää oli koiran kuudes tabletti tänä vuonna. liuoksista olen kokeillut bayvanticia, ja sekään ei sovi. en tiedä uskallanko punkkirokotusta ottaa, täytyy vähän tiedustella asiasta enemmän. tosin rokotus olisi vuoden kuitenkin voimassa.
Klatjofs kirjoitti:En halua pelotella, mutta yksi tuttu pikkuruinen koira sai toistuvia punkkilääkityksiä perheessä olevan hilsepunkkitartunnan takia ja lopulta sen elimistö petti, syyksi sanottiin tuo jatkuva myrkyttäminen.
Minä olen itse suhtautunut tosi kriittisesti ihmisten intoon myrkyttää koiria kun kummin kaiman serkun koiralla toisella puolella maailmaa on ollut punkki, mutta meillä on todellakin alueita ja tilanteita joissa punkkeja on vaan pirun paljon ja lääkitys on todellakin hyödyksi. :
Tiibetinhelmi kirjoitti:Oletko Rigge käyttänyt jotain punkinestojuttuja? Onhan niiden pirulaisten esiintyminen aika paikallistakin. Meillä on ollut myös lähes punkiton kesä, onneksi. Käytössä on Fyperix- niskaliuokset.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa