Mitähän vielä
Vartavasen en itsekään käy, mutta jos satun olemaan muilla asioilla vieressä niin saatan käydä kiertelemässä.
Ihan hauska tehdä löytöjä tai vaan ajantappona katsella.
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Avokaado kirjoitti:Vieras kirjoitti:Kävelitkö silmät kiinni esim pesuaineiden ohi?![]()
Viimeksi ostin tuolta kynsisakset ja kasvoseerumin, mutta nuokin varmasti on jonkun mielestä turhuuksia.
Pesu- ym. hygieniatarvikkeet ostetaan kauppareissujen yhteydessä, ei siihen tarvita Normalia. Ja toistaiseksi en ole tarvinnut kasvoseerumiakaan. Ihan olen pärjännyt ilman.Joillekin siellä on ehkä tuiki tarpeellista ostettavaa, mulle lähinnä turhuuksien markkinat.
Koiruuksia kirjoitti:Kävin kesällä elämäni ensimmäistä kertaa Normalissa koska lapsenlapsi halusi.
Ostin sieltä shampoota ainakin ja jotain muuta mitä yleensäkin käytetään. Halvempaa.
Lapsenlapselle ostettiin sitten kaikenlaista turhaketta mitä halusi.
Vartavasten mitään shampoota en sinne kuitenkaan lähtisi ostamaan varsinkaan kun sinne on meiltä 50 km:n matka.
Olen niin laiska että tuskin menisin sinne mitään shampoota ostamaan vaikka olisi ruokakaupan vieressä.
Varsinkaan kun en mene edes sinne ruokakauppaan
Tiibetinhelmi kirjoitti:Mä en ole tajunnut laisinkaan kuinka paljon ihmisiltä karkaa koiria, ennenkuin liityin keväällä Facebookiin!Joka päivä on joku karussa jossain.
Hetuli kirjoitti:Koko juttu https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bfa8 ... f4a8d9ebf5
Tuntuu kamalalta omaisten puolesta. Kaksi oikeudenkäyntiä ollut ja nyt murhasta tuomittu on hakenut valituslupaa korkeimmasta oikeudesta. Mikä tietysti on hänen oikeutensa.
Tiibetinhelmi kirjoitti:^Ei kiva. Toivottavasti eivät ole aggressiivisia.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa