Siis ihan sattumahan tuo, mutta myöhemmin luin että O ei ehkä sairastunut niin helposti tai pahoin. Vaikka kyllähän se riippuu ihan muista asioista. Oli vain hauska yhteensattuma!
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Iidis79 kirjoitti:MJK kirjoitti:Miksi oma veriryhmä pitäisi tietää? Mihin sitä tietoa tarvitaan?
No mä elin 45-vuotiaaksi asti ennen kun jouduin viime vuonna sairaalaan ja leikkauksiin niin että ne selvitti asian. Itse katsoin sitten omaKannasta, kun se oli siellä. Ei kai sitä mihinkään tarvitse ja vaikka sen tietäisikin niin sairaalalla on kai velvollisuus silti se selvittää, jos ihminen on leikkaukseen menossa, eikä luottaa siihen että ihminen sen kertoo.
Fran kirjoitti:Mä en ole kovin innoissani siitä, että Miraa syyllistetään siitä, että hän toi asian esille vasta nyt. Miralla oli tapahtumahetkellä haastavaa pienen, sydänvikaisen pojan kanssa, ja hänen veljensä oli juuri kuollut. Ehkä hän vain yritti unohtaa tapahtuneen, turhaan. Selvästikin jotain Miraa järkyttänyttä kuvauksissa on tapahtunut, ja hän on tuonut asian esiin kuvausryhmälle. Kuvausryhmän olisi pitänyt hoitaa asia toisin, eikä vain maksaa Miraa hiljaiseksi.
Fran kirjoitti:Mä en ole kovin innoissani siitä, että Miraa syyllistetään siitä, että hän toi asian esille vasta nyt. Miralla oli tapahtumahetkellä haastavaa pienen, sydänvikaisen pojan kanssa, ja hänen veljensä oli juuri kuollut. Ehkä hän vain yritti unohtaa tapahtuneen, turhaan. Selvästikin jotain Miraa järkyttänyttä kuvauksissa on tapahtunut, ja hän on tuonut asian esiin kuvausryhmälle. Kuvausryhmän olisi pitänyt hoitaa asia toisin, eikä vain maksaa Miraa hiljaiseksi.
Iidis79 kirjoitti:Toivottavasti syytetty on vielä elossa niin voi vastata tekemisistään. Muuten ala-arvoista.

Umac kirjoitti:Ai kauhee, tätä tämä nykyään on: https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011452194.html Äiti kertoo: Viisivuotias lapseni on puhelimella viisi tuntia päivässä
---- Pojan äiti on ongelman kanssa neuvoton. Hän kokee, että apua ei saa, vaan perhe pyritään sysäämään yksityiselle puolelle.
”Neuvolasta ei osata sanoa, miten kännykän saisi lapselta pois. Kukaan ei kerro, miten toimia.”
Kun puhelimen ottaa lapselta pois, hän reagoi fyysisesti: huutaa, kiljuu ja kiukuttelee.----
Niin no. Sellaista se on, lasten kanssa. He näyttävät tunteitaan, heille opetetaan ja sanoitetaan tunnetaitoja ja aikuinen seisoo selkä suorana ja ottaa vastaan ne tunteet. Aikuinen kestää kyllä.
Vai kestääkö sittenkään? Onko hänkin uuden edessä?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa