Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
*kiranas* kirjoitti:mun neuvolakortissa ei veriryhmää ole ja olen koko aikuisuuteni ollut siitä tietämätön.
leikkaukseen mennessä tehtiin veriryhmän määritys, mutta koska se ei omakannassa näy niin olen jo unohtanut mikä se olikaankyllä se mulle kerrotiin kun ennen operatiota käytiin labrat läpi, mutta oletin sen jäävän kantaan. no olen edelleen tietämätön.
Umac kirjoitti:Pitäisikin kaivaa neuvolakortit esille. Mulla oma sängynpäätylappu Naistenklinikalta tallessa, oma neuvolakorttikin taitaa olla? Sen lisäksi lasteni lippulaput ja synnytyskertomukset löytyy myös, olen ne aikoinani tilannut.
Oma veriryhmä oli tiedossa jo nuoresta kun olen ollut aktiivinen verenluovuttuja ja vieläpä harvinaisempaa alaryhmää eli soittaen kutsuttu luovuttamaan monesti.
Lasten veriryhmät muistan ulkoakin.

Hetuli kirjoitti:Facebookissa oli Maria Nordinin postaus, jossa ihmetteli kyypureman takia tehohoidossa ollutta lasta. Kun oireet johtuvat vain pelkoreaktiosta ja hän kyllä oman lapsensa kohdalla katsoisi kotona tilannetta. Se hänen puolustukseksi sanottakoon ettei kehottanut ketään hänen neuvoaan seuraamaan.
Itse kyllä veisin lapsen kyynpureman vuoksi terveydenhuollon piiriin. Yleensä käsittääkseni otetaan ihan osastolle seuraamaan tilannetta.
Hetuli kirjoitti:Facebookissa oli Maria Nordinin postaus, jossa ihmetteli kyypureman takia tehohoidossa ollutta lasta. Kun oireet johtuvat vain pelkoreaktiosta ja hän kyllä oman lapsensa kohdalla katsoisi kotona tilannetta. Se hänen puolustukseksi sanottakoon ettei kehottanut ketään hänen neuvoaan seuraamaan.
Itse kyllä veisin lapsen kyynpureman vuoksi terveydenhuollon piiriin. Yleensä käsittääkseni otetaan ihan osastolle seuraamaan tilannetta.
MJK kirjoitti:Miksi oma veriryhmä pitäisi tietää? Mihin sitä tietoa tarvitaan?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa