Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Klatjofs » 14.08.2025 15:15
Se kävi hammaskiven poistossa ja samalla otettiin röntgenkuvat, niissä huomattiin tuo harventuma ja sanottiin että pitäisi käyttää CBCT-kuvissa kun röntgenkuvien perusteella ei pystytä sanomaan enempää. Ei siis oireile mitenkään. Minähän tietenkin olen jo käynyt kaikki mahdolliset kauhuskenaariot mielessäni läpi kuten aina ja on kai se tutkittava mutta ehkä tosiaan kysyn ensin toisen mielipiteen.
MJK kirjoitti:Mitä se kuvaus siis tuo uutta asiaan? Hoidetaanko sitä sitten jotenkin vai mihin vaikuttaa?

Diagnoosina raju suolistotulehdus. Eilen mulla soi taas puhelin, vuorostaan mun 10v kasvatti oli ollut päivän klinikalla ja epäilivät suolistotulehdusta, maksa-arvot oli koholla ja sillä on ollut sappiongelmia. Että onko järkeä hoitaa, mihin pitää vetää raja. Sanoin että ennuste määrää minusta paljon, jos ennuste on hyvä niin hoidetaan, jos huono niin ei hoideta. Se meni taas täksi päiväksi klinikalle, oletan että hoidetaan kun ei ole tullut viimeistä ilmoitusta.. mutta tänään tuli sitten vielä sen luokan bonarit että alkoi meikäläistäkin ihan oikeasti ahdistamaan. Alle 3v kasvatti, jolla viime talvena todettiin trakeakollapsi oli saanut kesällä myös diagnoosin SA ja kaksi viikkoa sitten oli alkanut saamaan kohtauksia. Neljännen kohtauksen jälkeen aloitettiin epilepsialääke, joiden sivuvaikutukset on ollut tos rajuja. Mitä seuraavaksi 
Mutta joo, kyllä olen miettinyt lukuisia kertoja että onko tässä mitään järkeä.Klatjofs kirjoitti:Se kävi hammaskiven poistossa ja samalla otettiin röntgenkuvat, niissä huomattiin tuo harventuma ja sanottiin että pitäisi käyttää CBCT-kuvissa kun röntgenkuvien perusteella ei pystytä sanomaan enempää. Ei siis oireile mitenkään. Minähän tietenkin olen jo käynyt kaikki mahdolliset kauhuskenaariot mielessäni läpi kuten aina ja on kai se tutkittava mutta ehkä tosiaan kysyn ensin toisen mielipiteen.
Nyt toivotaan ettei enää tule takapakkia! Kiitos kaikille tuesta, hiukan meinaa välillä olla ranteet auki - olo. Josko tämä tästä. Ja ilmeisesti se 10v on myös kunnossa kun siitä ei ole kuulunut mitään, no news is good news ja silleen eiks ni?!Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa